Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun lääkäri ei ota tosissaan....

Vierailija
09.01.2020 |

Tulipahan tämäkin koettua... on kauhea tunne, kun lääkäri vähättelee oireita eikä auta. Suuri kynnys oli mennä lääkärille hakemaan apua ja tässä tulos. Nyt on sellainen olo, etten enää ikinä halua mennä lääkäriin, etten taas joudu nöyryytetyksi...

Onko teillä kokemuksianne tälläisistä tilanteista?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä huumeita yritit saada?

Vierailija
2/21 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule tuohan on ihan arkipäivää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai kerrasta suutu? Kirpaisee totta kai, mutta vuosien myötä siihen osin turtuu. Itkee ja raivoaa hetken, sisuuntuu ja yrittää uudelleen. Nöyryytyksen tunne on raskas, mutta et kuole siihen. Uutta yritystä vaan, uskot että apua löytyy.

Vierailija
4/21 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisi varmaan paljon jos kertoisit minkätyyppisistä oireista kyse ja mitä käytännössä tapahtui.

Vierailija
5/21 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita ei hyödytä jäädä murehtimaan, aika vain toiselle lääkärille ja epäonnisen käynnin tiedot luovutuskieltoon omakannassa. 

Vierailija
6/21 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noita ei hyödytä jäädä murehtimaan, aika vain toiselle lääkärille ja epäonnisen käynnin tiedot luovutuskieltoon omakannassa. 

Jos ei ole varaa yksityiseen, ei voi valita kenelle joutuu. Mikäli kyseessä on omalääkäri, pelkkä halu vaihtaa ei riitä, ja pyynnöstä voidaan myös kieltäytyä. Käynnin salaaminen Kannasta ei auta, koska saman yksikön sisällä käynnit näkyvät kaikille potilastietojärjestelmässä, ei heidän Kantaa tarvitse kurkkia.

Vierailija
7/21 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kohdellaan edelleen mielenterveyspotilaana, vaikka en ole kuuteen vuoteen käynyt lanttulataamossa. Kolesterolikontrollissakin mainitaan ensimmäisenä, että mielenterveyspotilas käyttäytyy johdonmukaisesti...

Vierailija
8/21 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolestrolikontrollin saa apteekista. Ilman lähetettä. Voit käydä vaikka joka viikko, jos sulla on rahaa.

Vierailija
9/21 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Statiinit ja Q10

Vierailija
10/21 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaihtaa terveyskeskusta, pääsee eri lääkärille.

Vierailija
11/21 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä sulle. Toivottavasti saat apua fyysisiin vaivoihin.

Vierailija
12/21 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä aiot tänään tehdä asialle? Vai joko varasit uuden ajan. Tunne kestää vain 90 sekuntia, niin olet tietysti jo unohtanut nöyryytyksesi.

Vierailija
13/21 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 10v takainen mielenterveys dg ja vieläkin kannassa kun lukee niitä tekstejä kun lääkärissä käynyt tyyliin "ottaa hyvin kontaktin, katsoo silmiin ja hymyilee välillä"

Vierailija
14/21 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhaspotilaat ei saa tarpeen mukaista hoitoa. Raudanpuutteesta kärsiviä vähätellään eikä rautainfuusiota saa sitten millään. Vaihdevuosioireita ei tunnisteta vaan vähätellään. Kipupotilas kituu koska "voithan jäädä koukkuun"

Hoitovirheistä ei pidetä minkäänlaista tilastoa

Vierailija
15/21 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä sivut ovat todella samanlaisia kuin menisi näille lääkäreille valvon tuskan ja kipujen vuoksi kolme-neljä päivää todella hyvin tuskasta onneksi miulla käy avustaja hän hieroo pohkeita ja reisiä jotka ovat kivi kovat se helpottaa noin puolesta tuntiin mutta nesteelle ei osaa tehdä mitään särkylääkkeeni on 5mg prednisolon sain myös syöpä lääkettä kävin yksityisellä hän käski lopettamaan kun maksa arvot nousivat kattoon siitä johtuen minulle tuli suoli solmu onneksi kaksi nais kaveria tuli katsoon olin oksentanut vihreää ja kummatkin naiset ovat sairaanhoitajia sairaalassa minulle laitettiin nenämaha letku ja sitten 2h sanottiin voit l

Vierailija
16/21 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aivan järkyttävät sydämentykytykset välillä ja joskus meinasin pyörtyä. Kun niitä ei juuri sillä hetkellä ollut kun olin lääkärissä, oli tyyppi hyvin nyrpeä ja sanoi, että iän myötä tulee kaikenlaisia tykytyksiä.

Vierailija
17/21 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jopa yleistä. Itse en lääkärin vähättelyä kuuntele, vaan hän kuuntelee minua. Jos ei saa suutaan tarpeeksi isolle, ei kannata jälkeenpäin harmitella. Yli-ihmisiä luulevat olevansa. On toki lääkäreitä, jotka ovat ammattinsa tasolla, eikä heidän kanssa tarvita rautalankakelaa ottaa mukaan.

Vierailija
18/21 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärillä on etiikka jonka mukaan pitää toimia

ja potilasta pitää kuunnella ja selvittää mikä potilaalla

on vaivana.Tänä päivänä lääkärit vähän välittää

ja sanovat ettei sinulla mitään ole.

Ei muuta kuin toiselle lääkärille ja tsemppiä

kyllä jossain vaiheessa löytyy kunnollinen

lääkäri.

Vierailija
19/21 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule kun sähköallergiadiagnoosia ei ole olemassakaan.

Vierailija
20/21 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kohdellaan edelleen mielenterveyspotilaana, vaikka en ole kuuteen vuoteen käynyt lanttulataamossa. Kolesterolikontrollissakin mainitaan ensimmäisenä, että mielenterveyspotilas käyttäytyy johdonmukaisesti...

Tyypillistä, hoitoalalle ominaista kyykytystä.

Olen ollut nuoruudessani töissä sairaalassa ja siellä sen näki.

Ulottuu niin työyhteisöön kuin asiakkaisiinkin.

Kaikki eivät ole tuollaisia, mutta yhä se vain on mahdollista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan