Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pysty päättämään mitä joisin baarikaapista, joten olen sitten kuivin suin

Vierailija
09.01.2020 |

Liikaa vaihtoehtoja! Olisipa samassa asemassa kuin tuo naapurin "Kake", ettei olisi kuin pelkkää välikaljaa...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno päätös! Itse kyllä olisin ottanut jotain hyvää viskiä, Kanadalaista. T. Nainen 55v

Vierailija
2/9 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mixaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan jallun sillä välin kun pohdit ja askartelet päätöstä

Vierailija
4/9 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, mulla on just toisinpäin. Sama alkuasetelma, eri lopputulos: en osaa päättää, joten juon kaiken.

Vierailija
5/9 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno päätös! Itse kyllä olisin ottanut jotain hyvää viskiä, Kanadalaista. T. Nainen 55v

Siis hyvää vai kanadalaista? Ovat nimittäin eri pulloissa.

Kyllä paras viski edelleenkin tulee Skotlannista, ja eritoten sieltä länsirannikolta, vaikka toki muutkin käy.

Ja jos Skotlannin ulkopuolelta täytyy lähteä hakemaan, niin Japani sitten.

Vierailija
6/9 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä paras viski edelleenkin tulee Skotlannista, ja eritoten sieltä länsirannikolta, vaikka toki muutkin käy.

Minä olen karttanut irlantilaisia viskejä kuin ruttoa, koska kaikki ne ovat olleet varsin kamalia. Kerran kaveri tarjosi minulle viskin kertomatta sen paremmin mitä se oli - irlantilaista single maltia jossa on savua, turvetta ja häivähdys tunnistettavaa irkkupiirrettäkin - hyvää oli! Connemara on kyseisen juoman nimi.

Vierailija
7/9 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mixaa

Mixaa en ole maistanut - onko se hyvää?

Vierailija
8/9 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amatööri.

Vierailija
9/9 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen karttanut irlantilaisia viskejä kuin ruttoa, koska kaikki ne ovat olleet varsin kamalia. Kerran kaveri tarjosi minulle viskin kertomatta sen paremmin mitä se oli - irlantilaista single maltia jossa on savua, turvetta ja häivähdys tunnistettavaa irkkupiirrettäkin - hyvää oli! Connemara on kyseisen juoman nimi.

Connemara onkin niistä harvoista irkkumalteista paras, koska siinä on samaa turvesavun aromia kuin Skotlannin länsirannikon viskeissä. Mutta silti skotit ovat mielestäni parempia, ja nimenomaan Islayn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi