Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pyytäisitkö anteeksi jos se vaivaaa..

Jooovaiei
08.01.2020 |

Monta kuukautta siitä asiasta mistä haluisit pyytää anteeksi?

Mitään kamalaa ei oo siis tapahtunu ja toinen henkilö ei varmaan edes välitä, mutta itellä on sellanen tunne että haluan pyytää anteeks, ihan vaan että kun oisin sen sanonu niin se ehkä helpottais sitä miettimistä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti

Vierailija
2/6 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pyytänyt yhtä asiaa anteeksi eksältäni odotas... 6,5 v tapahtuneen jälkeen. Samalla eksäkin sitten pyysi minulta anteeksi, kiitimme ja kumarsimme ja toivotimme toisillemme hyvät jatkot. Suosittelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla! Tässä tapauksessa aikaa N.5kk ja oon joka kuukaus miettiny kyseistä henkilöä. Välitin siitä vaikka mun käytös anto ehkä ymmärtää toista että oisin jotenkin leikkiny hänen tunteilla vaikka en todellakaan tarkottanu sellasta. Mietin vaan, että jos sillä on mennyt hermot, enkä kiinnosta millään tavalla tai mun sanat ei merkkaa mitään, en kyllä odota mitään mutta kuitenkin.

Vierailija
4/6 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kannattaa pyytää anteeksi jos siltä tuntuu. Olet silloin ollut rehellinen itsellesi ja voit olla siitä ylpeä!

Vierailija
5/6 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asia vaivaa niin tietysti pyytäisin anteeksi.

Vierailija
6/6 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pyydän anteeks. Mulla on vaan oman pään sisällä ajatus, että mitä jos toista ei kiinnosta? ”En haluu häirii toisen elämäää”

Pitäis ajatella että mitä sitten? Pitäis osata olla vähän itsekäs ja ajatella myös omaa päätä eli sitä helpotusta.