Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies suuttuu pienistä asioista ja huutaa

Vierailija
08.01.2020 |

En tiedä mitä tekisin. Mies oli ennen rauhallisempi, mutta nykyään hermostuu pienistäkin asioista. Eilen yöllä kävin keittiössä juomassa vettä, niin mies heräsi ja alkoi huutamaan, että miksi herätän hänet. Sanoin, että otin vain vettä enkä tahallani ole ketään herättänyt. Mies huusi mulle kurkku suorana, että ” sä voit olla aivan varma, että huomenna sä heräät kolmelta” ” mä tuun sut herättämään” pyysin anteeksi ja sanoin, etten tarkoittanut mitään pahaa, mutta mies jatkoi huutamista. Hän huusi niin lujaa, että purskahdin itkuun. Kun itkin, niin hän huusi ” Itke vaan” ” ketään ei kiinnosta”. Menin takaisin nukkumaan, mutta tuli jotenkin niin kurja fiilis, etten saanut enää unta.
Yritin vielä tänään selittää, että oli niin kova jano, että oli pakko juoda enkä tiennyt, että vesihanan ääni voi herättää heti. Mies taas huusi, että ” pää kiinni” ” mä en sun kanssas keskustele”
Tiedän, että tämä on tapahtumana ehkä naurettava, mutta tällaisiä pikkuasioita tapahtuu useamman ja mies suuttuu aina älyttömän kovaa.
Olen miettinyt eroa. Olen myös miettinyt, miksi mies suuttuu noin pienistä asioista. En vaan keksi syytä. Tää on vaan tosi raskasta. Tuntuu, ettei mitään uskalla tehdä ja pelkään, että mies taas suuttuu jostain, mitä en tajua tehneeni muka väärin.
Olen sanonut miehelle, että voi sanoa suoraa, jos ei halua olla mun kanssa. Jotenkin on vaan sellainen fiilis , että mies haluaa erota..

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sana. Juokse!

Vierailija
22/28 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Miehet ovat tuollaisia.

No ei ole kaikki. Ei mieheni eikä ollut isänikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehes on kyllästynyt. Ei sen kummempaa. Nyt ei muuta kun vipinää suhteeseen tai menette eri teille.

Vierailija
24/28 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hullu mies. Seuraavaks tulee nyrkkiä ja leipäveitseä. Hattelmalan piirimielisairaalaan se äijä joutais.

Veitseä 😂😂😂😂😂😂😂😂 

Vierailija
25/28 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille asiat ei puhumalla ratkea, vaan teot ratkaisee. 

Toivottavasti saat lähdetyksi. 

Vierailija
26/28 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä edes yritä sopia tuollaisen kanssa.

Vierailija
27/28 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tiedä mitä tekisit - ota järki käyttöön!

Jos minä kertoisin sinulle tuon saman, mitä itse kirjoitit aloitukseen, minkä neuvon sinä minulle antaisit? Toimi sitten itse sillä tavalla.

Kysy myös itseltäsi, miksi luulet, että sinun pitäisi jaksaa sietää miehen käytöstä. Isäsi kohdalla sinä lapsena et voinut mitään. Nyt sinä olet aikuinen täysivaltainen kansalainen ja voit päättää ihan itse omasta elämästäsi ja tekemisistäsi.

Vierailija
28/28 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin sellainen fiilis, että  mies haluaa erota. Miksi ihmeessä ette sitten eroa vaan sinä siinä kärsit ja itket, vaikka sinuakin odottaa parempi tulevaisuus eron jälkeen?