Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mietin viimeisintä eksää?

Vierailija
08.01.2020 |

Erosimme keväällä 2017. Emme koskaan puhuneet asioita halki, eksä ei halunnut erota mutta huomattuaan, että se tapahtuu joka tapauksessa, hän lopetti kommunikoinnin kanssani kuin seinään.

Miksi mietin viimeisintä eksää?

Vaihtoehdot

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kai sille joku syy miksi päästit hänet menemään? Suhdetta ei kyllä koskaan kantsisi päättää noin, mutta jos siitä on jo vuosia kannattaa vaan päästää irti.. Itsekin välillä kyllä nähny unia eksästäni vaikka olen jo uudessa suhteessa. Enkä häntä todellakaan ikävöi

Vierailija
2/6 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta minä mietin ensimmäistä eksää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jätit miehen?

Vierailija
4/6 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jätit miehen?

Hän polttelee kannabista ja koin hänen valehdelleen luonteestaan. Hän ei yrittänyt tehdä asioita minun hyväkseni. Kuin olisi seinille puhunut. Aina tykkäsi kyllä hokea, että pitää puhua ja puhua. Mutta ei sitten puhunut.

Vierailija
5/6 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kai sille joku syy miksi päästit hänet menemään? Suhdetta ei kyllä koskaan kantsisi päättää noin, mutta jos siitä on jo vuosia kannattaa vaan päästää irti.. Itsekin välillä kyllä nähny unia eksästäni vaikka olen jo uudessa suhteessa. Enkä häntä todellakaan ikävöi

Vuosia.... 2 kokonaista vuotta tällä hetkellä. Ap

Vierailija
6/6 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuosia.... 2 kokonaista vuotta tällä hetkellä. Ap

No ihan liian kauan.. miksi edes tuollaisesta miehestä haaveilet ei kuulostanut miltään unelmakumppanilta. Kyllä noi entiset aika nopeaa unohtuu kun tapaa uuden ja paremman

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä