Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fitfarmin Superdieetti ja/tai Bikini Challenge. Kokemuksia?

Vierailija
08.01.2020 |

Onko kokemuksia Superdieetistä tai Bikini Challengesta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta molemmista.

Rankkoja, mutta toimivat.

Onnistuminen edellyttää ohjeiden pilkuntarkkaa noudattamista.

Jos ekana alkaa vinkumaan ”voiko tämän riisimäärän vaihtaa riisisuklaaseen?”, niin ei tule toimimaan. Ei, ohjeet on siksi että niitä noudatetaan.

Lyhytaikaisena kuurina toimii, mutta tulosten pysyvyys edellyttää elämäntapamuutoksia. Jos kuurin jälkeen palaat entiseen, palaavat kilotkin.

Vierailija
2/3 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tosi hyvä noudattamaan ohjeita, eli siihen tuskin kaatuu. Tarkoitus olisi saada väliboosti painonpudotusurakkaan, sillä oma tekeminen alkaa vähän puuduttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistuin bikini challengeen vuonna 2015 kun halusin pudottaa painoa. 10 viikon aikana putosi 13 kiloa ja siitä vielä pari kiloa sitten myöhemmin ajan kanssa... en ollut ylipainoinen vaan bmi oli jossakin normaalipainon ylärajoilla enkä oikeastaan edes lähtenyt challengeen tavoitteenani laihtua mutta tosiaan aika paljon kroppa kiinteytyi ja kunto kasvoi.

Ohjeet olivat selkeät ja nälkää ei tarvinnut nähdä, treenit oli monipuolisia ja vaihtelevia ja itselleni ainakin sopivia kun en ollut sitä ennen käynyt salilla ikinä.

Paino ei ole tullut takaisin, saliharrastus on jäänyt elämääni ja muutenkin terveelliset elämäntavat juurtuneet arkeen. Se täytyy tietysti tajuta että tuo ei ole tarkoitettu loppuelämäksi noudatettavaksi ja että sitten täytyy itse osata vähän jo käyttää järkeä kun ei voi loppuelämäänsä noudattaa pilkuntarkkoja ruokaohjeita ja punnita jokaista suupalaa.

Eli jos siis sääntöjen ja ohjeiden tarkka noudattaminen sopii sinulle niin voin suositella! Itse jos nyt lähtisin tuohon mukaan niin toivoisin että ruokavaliossa olisi muutakin sisältöä ja enemmän vaihtoehtoja kuin esim rahka, jota tuolloin oli melko paljon ohjeissa. Toki ruoka”trendit” ovat tuosta ajasta muuttuneet eikä se rahkan mättäminen enää ole se yks ja ainoa tapa saada proteiinia päivään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi