Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ONko nyt jollain tavalla yleisesti kiistanalaista se, että naiset ovat miehiä tunteellisempia, empaattisempia sekä suvaitsevaisempia?

Vierailija
08.01.2020 |

Noin yleisesti ottaen siis.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä onko se yleisesti kiistanalaista. Itse en allekirjoita tuota, että naiset olisivat tunteellisempia. Ei tarvitse kuin istua rattiraivoa tuntevan miehen kyydissä niin huomaa että tunteet ne on miehilläkin. Ehkä vain vähän eri tunteet ja eri asioiden herättämät kuin naisilla.

Vierailija
2/12 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen yliopistolla aikanaan tehdyn tutkimuksen mukaan poliisiopistolaisten (miehet) ja sairaanhoitajaoppilaiden (naiset) välillä ei ollut merkittäviä eroja empatiakyvyissä. Todelliset erot yksilöiden kohdalla, ei sukupuolesta riippuvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset osoittavat tunteensa herkemmin, miehet taas hallitsevat ne paremmin.

Vierailija
4/12 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa että sellaista hevonpaskaa taas.

Jos näin olisi niin miehet eivät tekisi niin paljon tappoja.

Vierailija
5/12 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla naisilla on omituisia tunteita. Häpeää, kateutta, kaunaa, katkeruutta, paheksuntaa, vihaa, vahingoniloa, ylpeyttä, kostonhimoa, turhautuneisuutta, vallanhimoa, sadismia, aggressiota, raivoa,...

Ei mikään ihme että naisten tarvitsee ilmaista tunteitaan koko ajan jos heidän sisällään on tuollainen sairas tunteiden pyörremyrsky. Hulluksihan siinä tulee jos ei saa noita tunteita jotenkin purettua.

En tiedä muista miehistä, mutta minulla ei noita ole. Minun tunteeni: rakkaus, yksinäisyys, suru, pelko,...

Ei minun noita tarvitse mitenkään erityisesti ilmaista. Rakkaus ja yksinäisyys eivät näy ulospäin mitenkään, jos olen surullinen niin itken, jos pelkään niin mieluiten poistun pelottavasta tilanteesta tai sitten vain rauhoitan mieltäni, ohjaan tunteitani tyyneen mielentilaan.

En ole kertaakaan elämäni aikana tuntenut esim kateutta. Olen yrittänyt löytää sitä tunnetta sisältäni, olen yrittänyt luoda sitä, mutta en ole onnistunut.

Vierailija
6/12 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te oikein saatte näistä provoiluista? Jos jotkut sinulle täysin tuntemattomat naiset ovat yhdenlaisia ja jotkut sinulle täysin tuntemattomat miehet ovat toisenlaisia, niin miten ihmeessä se vaikuttaa sinuun? Ei se tee sinusta yhtään parempaa tai huonompaa. En oikeasti tajua.

Vierailija
7/12 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla naisilla on omituisia tunteita. Häpeää, kateutta, kaunaa, katkeruutta, paheksuntaa, vihaa, vahingoniloa, ylpeyttä, kostonhimoa, turhautuneisuutta, vallanhimoa, sadismia, aggressiota, raivoa,...

Ei mikään ihme että naisten tarvitsee ilmaista tunteitaan koko ajan jos heidän sisällään on tuollainen sairas tunteiden pyörremyrsky. Hulluksihan siinä tulee jos ei saa noita tunteita jotenkin purettua.

En tiedä muista miehistä, mutta minulla ei noita ole. Minun tunteeni: rakkaus, yksinäisyys, suru, pelko, halveksunta...

Ei minun noita tarvitse mitenkään erityisesti ilmaista. Rakkaus ja yksinäisyys eivät näy ulospäin mitenkään, jos olen surullinen niin itken, jos pelkään niin mieluiten poistun pelottavasta tilanteesta tai sitten vain rauhoitan mieltäni, ohjaan tunteitani tyyneen mielentilaan.

En ole kertaakaan elämäni aikana tuntenut esim kateutta. Olen yrittänyt löytää sitä tunnetta sisältäni, olen yrittänyt luoda sitä, mutta en ole onnistunut.

Vierailija
8/12 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 1. aviomies oli tuollainen viitosen kuvaama tunnemyrsky, ja periytti draamakuningattaren temperamenttinsa meidän tyttärelle. Aviomies 2 on lempeämpi, mutta todellinen romantikko. Molempiin verrattuna olen jääkalikka. Että ei ainakaan meillä ole nainen ihmeemmin tunteillut.

Vierailija
9/12 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulttuuri estää miehiä näyttämästä kaikkia tunteita. Naisille sallitumpaa.

Vierailija
10/12 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa että sellaista hevonpaskaa taas.

Jos näin olisi niin miehet eivät tekisi niin paljon tappoja.

Näitä miehiä on promillen tuhannesosa miehistä, mutta pääsitpä taas lietsomaan miesvihaasi

Vierailija
11/12 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulttuuri estää miehiä näyttämästä kaikkia tunteita. Naisille sallitumpaa.

Eivaan kyllä ihan transuillakin tiedetään, että testosteroinia saavat lakkaavat pillittämästä. Yleisesti tiedetty asia.

Vierailija
12/12 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole missään kohtaa sattumaa, että juuri naisten kannattama puolue vihreät on peri suvaitsevainen ja niin on Li Anderssonin vasemmistoliittokin. Ja persut taas not so much. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän