Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka pidätte stringejä, eikö olisi helpompi vain olla ilman alushousuja kokonaan? Eihän ne oikeat alkkarit ole

Vierailija
08.01.2020 |

Jos se niin kovasti huolettaa että joku hiton alushousujen reuna näkyy muiden vaatteiden alta.. Se kuuluu aina olevan syynä strinfien pitämiselle... itse en voi tätä ilmapäiden logiikkaa ymmärtää millään, mutta ei onneksi tarvitsekaan. Ihmettelen vain, eikö se paskainen vaossa kyntävä naru ole todella epämiellyttävä, miksette ole kokonaan ilman narua?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kysy tuulitunneleilta noin vaikeita.

Vierailija
2/23 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla tapana jättää perse pyyhkimättä? Koska ainakaan minun vaossani ei normaalitilanteessa ole paskan muruakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on läskiä päässä, ei naru takamuksessa haittaa. 

Vierailija
4/23 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas vaan stringihullu taas aktivoitunut.

Vierailija
5/23 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla tapana jättää perse pyyhkimättä? Koska ainakaan minun vaossani ei normaalitilanteessa ole paskan muruakaan.

Ap:n hygieniatasolla varmasti vaippa on tarpeellisin. Niin isoja tuskin saa kyllä ihan joka kaupasta.

Vierailija
6/23 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin pesen käsisuihkulla aina kakan jälkeen. Ja miten tietynlaisten alushousujen pitäminen voi muka tehdä ihmisestä "ilmapään"? Enemmänkin ihmetyttää miten paljon aikaa muiden alusvaatteiden miettimiseen joku käyttää aikaa...

Vierailija
7/23 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tykkää ja naiselle itsellekin voi tulla seksikkäämpi olo. Ei sitä narua hetken päästä huomaa enää, vain alussa kun pukee päälle.

Vierailija
8/23 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei halua olla kommandona, mutta ei halua myöskään kuminauhojen näkyviä rajoja, niin suosittelen saumattomia pikkareita. Itse tykkään saumattomista bambu-pikkareista.

Vierailija
9/23 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sa naru nyt minnekään persreiän sisäosien syövereihin huku keräämään paskaa. Enkä tiedä, miten se nyt ihmisestä tekee tuulitunnelin, jos parhaiten istuva alushousumalli on stringit. Itseäni ahdistaa hipstereissä se reunan rullaantuminen, tai-malliset taas valuu pakaralta toiselle vaikka mitä kokoa kokeilisit. Ainoat istuvat (eivät häiritse) vaihtoehdot on joko napakat bokserit tai stringit, ja naisten housut tuppaa olemaan sen verran napakoita istuvuudeltaan, että boksereiden lahkeet ovat jatku asti käyttäessä ärsyttäviä suoristaa sinne alle. Urheillessa tosin pidän boksereita, joten siinähän traumatisoidutte, kun juoksutrikoideni kankaasta erottuu boksereiden lahkeiden raja..

Vierailija
10/23 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, en käytä alushousuja olleskaan.

Vierailija
11/23 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kertoa sinulle, mutta persevaossasi on aina bakteereita enemmän tai vähemmän, ja jos käytät vain paperia, ei ne ulostebakteerit lähde ihostasi irti. Anusreikä ei ole tiivis joten aina joitain bakteereita löytyy. Stringit edesauttavat ulostebakteereiden siirtymistä virtsaputken suulle, ja virtsis on yleisempää strigejä käyttävillä."Your underwear may also be a surprising UTI cause, according to Alyssa Dweck, MD, a practicing gynecologist in New York. She says wearing breathable, cotton underwear helps prevent excessive moisture that causes bacteria to grow down there. “Avoid thongs with a thin, chafing G-string, which can transfer bacteria,” she says."

https://www.prevention.com/health/a20433449/8-most-common-causes-of-uti…

Vierailija
12/23 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kertoa sinulle, mutta persevaossasi on aina bakteereita enemmän tai vähemmän, ja jos käytät vain paperia, ei ne ulostebakteerit lähde ihostasi irti. Anusreikä ei ole tiivis joten aina joitain bakteereita löytyy. Stringit edesauttavat ulostebakteereiden siirtymistä virtsaputken suulle, ja virtsis on yleisempää strigejä käyttävillä."Your underwear may also be a surprising UTI cause, according to Alyssa Dweck, MD, a practicing gynecologist in New York. She says wearing breathable, cotton underwear helps prevent excessive moisture that causes bacteria to grow down there. “Avoid thongs with a thin, chafing G-string, which can transfer bacteria,” she says."

https://www.prevention.com/health/a20433449/8-most-common-causes-of-uti…

Aina joku vetää tämän asian esille. Yksilöllisiä asioita, joitain todennäköisyyksiä. Onpas järkyttävää.

Itselläni ei aikuisiällä ole ollut ainuttakaan virtsatietulehdusta, ja käytän pääasiassa stringejä.

Vierailija
13/23 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sun suolessa kakka muhii kuten muillakin , ja se naru kyntää kakkareiässäkin ja hieroo suoliliemiä läpi koko vaon.

Haistas joskus sitä sontalankaasi.

Vierailija
14/23 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sun suolessa kakka muhii kuten muillakin , ja se naru kyntää kakkareiässäkin ja hieroo suoliliemiä läpi koko vaon.

Tuolla kiinnostuksen määrällä taidat itse havitella haistelemaan.

Vierailija
15/23 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei halua olla kommandona, mutta ei halua myöskään kuminauhojen näkyviä rajoja, niin suosittelen saumattomia pikkareita. Itse tykkään saumattomista bambu-pikkareista.

Millasia vaatteita ilmapäät oikein pitää, kun alkkarien saumat muka paistaa vaatteista läpi?????

En voi käsittää tätä.😮

Vierailija
16/23 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla kiinnostuksen määrällä taidat itse havitella haistelemaan.

En todellakaan. 😫

Vierailija
17/23 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ne saumattomat vasta sinne persvakoon menee!

Eli sama kai se on onko se naru siellä jo valmiina.

Itse käytän stringejä silloin tällöin eikä se naru haittaa.

Takapuolenkin pesen kakan jälkeen eli ei se naru ikinä ruskea ole ollut.

Vierailija
18/23 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

paremmin menee käytetyt stringit kaupaksi:)

Vierailija
19/23 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi, etkö suihkuta kakkaaminen jälkeen?

Todellakin on stringisi paskaset.

Vierailija
20/23 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne peittää sen mikä alkkareiden kuuluukin eli intiimialueet ja limakalvot. Ei pakaroita tarvitse peitellä ja suojata. Niiden väli vain.