Nieminen pakkasi vissiin matkalaukkunsa ja muutti sen 7 lapsen äidin luo
Kommentit (31)
Jaa-a. Toni sanoi jossain haastattelussa, että hän yleensä lukee lehdestä mitä hänelle kuuluu. Ehkä se lukee loput sitten täältä.
Nyksä näyttää samalta kuin eksä. Ainakin mun mielestä.
Toivon, että tarina seitsemästä lapsesta ei ole totta. Ihan tarpeeksi on omissa.
Vierailija kirjoitti:
Nyksä näyttää samalta kuin eksä. Ainakin mun mielestä.
Milemmat ekan vaimon kopioita...
OT, mutta täällä Oulussa on ihan normi, että on 20 lasta.
ihmettelen Tonin tunnekylmyyttä/köyhyyttä näissä eroasioissa. Googlailin vähän aiempia juttuja, joita on vuosien saatossa kirjoitettu miehen eroista ja lähes aina Toni on vaan kommentoinut, että näin kävi, tämmöistä sattuu. Tästä tuoreimmasta erostakin mies totesi vaan ympäripyöreästi, että "eiköhän asiat järjesty". Siis mitä ihmettä? Millä tavalla ne järjestyy? Onko ongelma ratkaistu, kun muuttaa jonkun uuden naisen nurkkiin asumaan? Yleensä ero tosi rankka paikka, mutta ei näköjään tälle miehelle. Hänellä toleranssia tuntuu löytyvän, monesko avio/avo-ero tämä nyt mahtaa ollakaan? Tulee mieleen, että mitään todellista situtumista parisuhteeseen ja perheeseen tuskin on koskaan ollutkaan, kun noinkin kevyesti voi "katsoa elämässään eteenpäin". Karmiva tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
OT, mutta täällä Oulussa on ihan normi, että on 20 lasta.
no ei ole paha rasti meidän Tonille :D
Kommenteista ja keskusteluista huokuu kyllä niin selvästi suurimmanosan olevan niitä,jotka eivät kohun keskellä olevia ihmisiä henkilökohtaisesti tunne lainkaan.
Erittäin fiksua käytöstä olla ruotimatta julkisuuteen mitä kulissien takana tapahtunut/tapahtuu.Miksi pitäisikään?
Tärkeintähän on,että jokainen itse ja lähimmät ympärillä olevat tietävät mikä asioiden todellinen ja oikea laita on.
Vierailija kirjoitti:
Heidi parka...tollaisen vilkkaan pettäjämiehen kans lapsia tehnyt. Amk-Terveydenhoitaja vielä.....vois saada akateemisen ja sivistyneen rahamiehen.
No, mahkut meni jo. Toni Niemisen ex, 4 lapsen (joista 1 vasta vauva) yh ei saa kuin korkeintaan työttömän mt-potilaan.
Heidi on kyllä oikeasti tosi kaunis nainen. Mitä nyt lehdistä olen nähnyt
Eikös nämä kumpikin ole töissä Siellä Oulun "Arvokiinteistöillä"?