Miksei ihmisille voisi saada eutanasian vaikka heidän tietämättään
Tuntuu karmeelta katella näitä kamppailuita, aivot pelittää, elämänjanoa olis mut kroppa sanoo vähä vähältä itsensä irti. Miten kukaan vois edes sanoa mitään kun ei sen kauheampaa juuri ole. Näitä kohtaloita on vieläpä loputtoman paljon. Ihmistä pelottaa kuolema ja se on ihan normaalia. Kun oot tottunut että kroppa pelittää ja sitten se näyttääkin sulle keskisormea niin kyllä siinä psyyke on äärimmäisen kovilla.. Ei auta mitkään "Jeesus sitä, Jeesus tätä" kommentit, ei tsempit.
Kommentit (6)
On se mahdollista; USA juuri järjesti kuolinapua sille iranilaiselle kenraalille pyytämättä ja yllättäen.
Sori. Ajattelin jos musta huumori piristäisi.
Itsemääräämisoikeus.
Sitä olen kyllä ihmetellyt että miksi ihmisellä ei ole oikeutta tap-paa itseään? Koska laillisia keinoja ei ole niin sitten saadaan näitä rekkoja päin ajelijoita/junan eteen hyppijöitä. Kyseessä on kuitenkin ihmisen oma päätös joka voi olla hyvinkin harkittu, mutta valtio kieltää kaikki mahdollisuudet levolliseen lähtöön.
Keskiajalla oli aika yleistä antaa kuolinapua hyvinkin vähäisistä syistä...
Vierailija kirjoitti:
Itsemääräämisoikeus.
Sitä olen kyllä ihmetellyt että miksi ihmisellä ei ole oikeutta tap-paa itseään? Koska laillisia keinoja ei ole niin sitten saadaan näitä rekkoja päin ajelijoita/junan eteen hyppijöitä. Kyseessä on kuitenkin ihmisen oma päätös joka voi olla hyvinkin harkittu, mutta valtio kieltää kaikki mahdollisuudet levolliseen lähtöön.
Itsemurhan tekeminen ei ole rikos. Ja on paljon muitakin keinoja kun rekkaan päin ajelut.
Mutta jos ihminen ei uskalla kuolla ja loppu on kuitenkin tulossa. Itse ainakin haluisin että mulle ei kerrottaisi. Parempi kuin joku 6kk kärsiä.
Se olisi käytännössä murha