Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko tuntemasi horoskooppiuskovaiset mukana työelämässä?

Vierailija
07.01.2020 |

En tunne muita uskovaisia kuin mt-kuntoutujia, eläkeläisiä tai muuten syrjäytyneitä ihmisiä, joilla on paljon aikaa huuhaan harjoittamiseen ja sen päälle peliriippuvuus yms. ongelmia.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat ja vieläpä hyvissä ammateissa. Päällisin puolin ihan tavallisia ihmisiä.

Vierailija
2/28 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on. Tekee karttoja ja on oikeasti niistä kiinnostunut ja uskoo niihin.

Teki pitkän uran yrittäjänä ja eläkkeelle jäätyään toimi yli 80-vuotiaaksi asti puhelinennustajana. Myös hänen siskonsa on kiinnostunut ja tekee karttoja jne. Oli hänen yrittäjäparinsa.

Myös ystäväni on kiinnostunut horoskoopeista ja ihan työelämässä hänkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horoskooppiuskovaisuus? Itselle astrologisen karttani tutkiminen on itsetuntemuksen kehittämistä huvin kautta. Vertailu niiden pätevyydestä muiden kanssa on mukavaa. Yksi näistä ystävistä on psykologi, toinen lakimies, itse olen kulttuurialalla.

Vierailija
4/28 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se työntekokykyyn vaikuta, kuten ei jumalauskovaisuus tai kristallikiviuskovaisuuskaan.

Vierailija
5/28 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisältä sitten viri viri tööt tööt?

Vierailija
6/28 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Horoskooppiuskovaisuus? Itselle astrologisen karttani tutkiminen on itsetuntemuksen kehittämistä huvin kautta. Vertailu niiden pätevyydestä muiden kanssa on mukavaa. Yksi näistä ystävistä on psykologi, toinen lakimies, itse olen kulttuurialalla.

Miksi et opiskele itsetuntemusta oikeasti toimivien keinojen kautta? Sama kuin pelaisi pasianssia ja väittäisi että se lisää itsetuntemusta.

Vierailija
7/28 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika pelottavaa, jos näin on.

Vierailija
8/28 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et opiskele itsetuntemusta oikeasti toimivien keinojen kautta? Sama kuin pelaisi pasianssia ja väittäisi että se lisää itsetuntemusta.

Miksi luulet etten harrasta sitä muuten kuin horoskooppien kautta? Kumman mustavalkoista ajattelua, se ei ainakaan älykkyyttä lisää.

Vierailija
9/28 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi luulet etten harrasta sitä muuten kuin horoskooppien kautta? Kumman mustavalkoista ajattelua, se ei ainakaan älykkyyttä lisää.

Eli ensin kehität itseäsi järkevästi ja sitten vastaavasti tyhmennät itseäsi päättäväisesti. OK.

Vierailija
10/28 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ensin kehität itseäsi järkevästi ja sitten vastaavasti tyhmennät itseäsi päättäväisesti. OK.

Sisälukutaito? "Huvin kautta".

Vierailija
11/28 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se työntekokykyyn vaikuta, kuten ei jumalauskovaisuus tai kristallikiviuskovaisuuskaan.

Joskus epäilyttää ammatillinen uskottavuus, kun hoitoalalla kollega vaahtoaa härkälasten ominaisuuksista ja seurustelukumppaneiden nousevista merkeistä.

Vierailija
12/28 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen työkaverini. On lisäksi muutenkin näitä enkelityyppejä joita en normaalisti voi sietää. Tämä tapaus on kuitenkin parhaimmistoa työkaverina ja todella mukava muutenkin. Ei tuputa näitä juttujaan, ehkä se vaikuttaa.

Vierailija
13/28 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä kyllä, jopa älykkäät, korkeakoulutetut ihmiset uskovat ja harrastavat tämänkaltaista hömppää.

Vierailija
14/28 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän astrologiaan uskovia, ja he ovat todella menestyneitä, ns. normaaleja ihmisiä elämässään. Astrologia on nimenomaan auttanut heitä menestymään ja löytämään ne omat vahvuudet (sekä tunnistamaan heikkoudet).

Astrologia toimii, vaikka skeptikot ja ne, joilla on materialistinen maailmankuva, eivät siihen uskoisikaan. Helpottaa elämää huomattavasti, kun tietää, mitä omassa kartassa on. 

Vierailija
15/28 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkku, joka selittää aina huonotapaisuutensa sillä kun ”oinaat nyt vaan on vähän oikukkaita kika-kika”, on ammatiltaan siivooja. Töissä käy kyllä, ei siinä.

Vierailija
16/28 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän astrologiaan uskovia, ja he ovat todella menestyneitä, ns. normaaleja ihmisiä elämässään. Astrologia on nimenomaan auttanut heitä menestymään ja löytämään ne omat vahvuudet (sekä tunnistamaan heikkoudet).

Astrologia toimii, vaikka skeptikot ja ne, joilla on materialistinen maailmankuva, eivät siihen uskoisikaan. Helpottaa elämää huomattavasti, kun tietää, mitä omassa kartassa on. 

Kyllä se itsetuntemuksen kasvu ja omien heikkouksien/vahvuuksien tunnistaminen tapahtuu yleensä ihan muulla tavalla, kuin tutkien jotakin mihinkään todelliseen perustumatonta karttaa. Sieltäkö joku muka katsoo, millainen hänen kuuluisi olla ja mitä taipumuksia hänellä on jne? Olen itsekin ollut kiinnostunut astrologiasta ja perehtynyt siihen, mutta tulin onneksi järkiini. Syntymäkartalta löytyy niin paljon tekijöitä ja toisiaan kumoavia juttuja, että jokainen löytää sieltä paljon osuvaa, jos haluaa.

Vierailija
17/28 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun kysyit, en tunne. Tosin jos tarkkaan mietitään en kyllä muutenkaan tunne paljon työssäkäyviä...

Vierailija
18/28 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen paljon horoskooppeja harrastavia ja kaikki heistä ovat töissä. Monilla on myös akateeminen koulutus. Itse asiassa tunnen monenlaisia muitakin "hörhöjä" eikä esim. erikoiset uskonnolliset tai henkiset näkemykset näytä mitenkään haittaavan vaativankaan työn hoitamista. Esim. tiedän erään jolla matemaattis-luonnontieteellinen koulutus ja uskoo esim. henkiin, magiaan ja panteistiseen jumalaan, eikä ole työntekoa tietääkseni haitannut, pitää ne jutut yksityiselämän puolella.

Vierailija
19/28 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen härkä, puhumassa soopaa.

Vierailija
20/28 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen paljon horoskooppeja harrastavia ja kaikki heistä ovat töissä. Monilla on myös akateeminen koulutus. Itse asiassa tunnen monenlaisia muitakin "hörhöjä" eikä esim. erikoiset uskonnolliset tai henkiset näkemykset näytä mitenkään haittaavan vaativankaan työn hoitamista. Esim. tiedän erään jolla matemaattis-luonnontieteellinen koulutus ja uskoo esim. henkiin, magiaan ja panteistiseen jumalaan, eikä ole työntekoa tietääkseni haitannut, pitää ne jutut yksityiselämän puolella.

Ei Suomea ole rakennettu eikä ylläpidetä horoskooppiukkojen ja -eukkojen houreilla. Menkää Afrikkaan katsomaan taikauskon todelliset seuraukset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän