Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helmi-viestien määrä

Vierailija
07.01.2020 |

Juuri poistin melkein 200 helmi-viestiä (191kpl) jotka tulleet syksyn aikana eli vajaassa 4kk. Olen niitä syksyn mittaan poistellut muitakin eli viestien määrä on varmaan lähellä 300/lukukausi. Tuossa siis syyskuun puolivälistä tulleet viestit kun alkusyksyn olin jo poistanut sekä syksyn mittaa poistellut yksittäisiä viestejä.

Minusta niitä on aika paljon. En jaksa niitä edes lukea kun murto-osan.
Kolme koululaista eli lähes kaikki viestit tulee x 3.

Pahimpina päivinä on tullut 9 viestiä, onneksi välissä on päiviä jolloin ei tule yhtään.
En käy muutenkaan helmessä päivittäin eli saattaa olla helposti 20 lukematonta viestiä ja sieltä yrität seuloa ne tärkeimmät.
Minua ei kiinnosta koulukyytiviestit koska lapseni ei tarvitse koulukyytiä. Sisäilmatiedotteita tulee ja kaiken maailman infoja kerhoista, nälkäpäiväkeräyksistä sun muista keräyksistä ja muusta koulun toiminnasta. Viestit vielä usein pitkiä.
Sitten sitä tärkeää infoa on saatettu laittaa jonkun turhan otsikon alle eli käytännössä pitäisi lukea joka hemmetin viesti!
Turhauttaa avata enää koko Helmeä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuodatuksen innoittamana katsoin Helmi-viestit. Kahden lapsen viestit yhteensä 63 kappaletta.

Ehkä mä pärjään tän kanssa.

Vierailija
2/2 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän vuodatuksen innoittamana katsoin Helmi-viestit. Kahden lapsen viestit yhteensä 63 kappaletta.

Ehkä mä pärjään tän kanssa.

Miltä ajalta nuo ovat?

Koko syksyltä?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi