Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arcoxia -kipulääke kokemuksia?

Vierailija
06.01.2020 |

Tuo on aika tehokas kipulääke (reseptillä).

Ei pitäisi kai periaatteessa olla keskushermostoon vaikuttava, mutta kyllä tuo vähän psyykkeeseenkin vaikuttaa omasta mielestäni, siis rauhoittava vaikutus.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla vaikuta mihinkään psyykeeseen, tulehduskipuun on hyvä. Syön 120 mg kuureja kun reuma on aktiivinen.

Vierailija
2/17 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomannut sivuvaikutuksia. Ei väsyttänyt tai tehnyt sekavaa oloa, mutta iskias ja bursiitti rauhoittuu nopeasti tuolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännetupin tulehdukseen toimiva.

Vierailija
4/17 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lonkan kuluman särkyyn auttanut hyvin. Ei sivuvaikutuksia.

T. N57

Vierailija
5/17 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse söin niveltulehdukseen. Ei hillinnyt tulehdusta, enkä huomannut rauhoittavaakaan vaikutusta.

Vierailija
6/17 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etorikoksibi ei vaikuta psyykeeseen.

Vierailija
7/17 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin polvikipuun joskus. Oli pakko lopettaa parin päivän jälkeen, kun kaikki ruoka maistui aivan raudalta. Karsea maku tuli suuhun.

Vierailija
8/17 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

90 mg tai 120 mg toimivia, pienemmällä annoksella ei vaikutusta.

Vierailija
9/17 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla vaikuttaa myös psyykkisesti. Tosin syön myös Lyricaa, joten en tiedä se vaikuttaako se lisäksi asiaan. Mutta selvä ero on syökö pelkkää Lyricaa vai ottaako lisäksi tuota Arcoxia. Mitään sekavuutta ei aiheuta kuitenkaan, vaan enemmän sellaista rauhallisuutta. Terv. Ap

Vierailija
10/17 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla vaikuttaa myös psyykkisesti. Tosin syön myös Lyricaa, joten en tiedä se vaikuttaako se lisäksi asiaan. Mutta selvä ero on syökö pelkkää Lyricaa vai ottaako lisäksi tuota Arcoxia. Mitään sekavuutta ei aiheuta kuitenkaan, vaan enemmän sellaista rauhallisuutta. Terv. Ap

Ja siis 120mg oli annos per päivä.

Vierailija
11/17 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihan ultimaalinen kipu kädessä. Hidradenitis suppurativa. Mittää auttanu.

Arvauskeskus...

Vierailija
12/17 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin tajusin karpata, joka lopetti reaktiivisen niveltulehduksen, söin Arcoxiaa. Se on koksibi, jota kannattaa välttää kaikin keinoin https://www.reumaliitto.fi/fi/reuma-aapinen/reumalaakkeet/kipulaakkeet

... tietysti jos muu ei auta, niin sitten on pakko.

Vierailija
13/17 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttoi kihtiin varsinkin alussa aivan sijahyvin.

Vierailija
14/17 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivuvaikutukset ovat pientä sen rinnalla, jos auttaa todella rankkaan kipuun, jotta pystyy edes liikkumaan.

Itse en ole sivuvaikutuksia huomannut, ehkä alussa metallin maksua ilmeni, mutta sekin menee ohi/tai siihen tottuu.

t. nivelrikkoinen

Vierailija
15/17 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

TUlehduskipuun syönyt pariin eri otteeseen. Ensimmäisellä kerralla nousi syke normaalista parikymmentä pykälää. Jälkimmäisellä kerralla ei oireita.

Vierailija
16/17 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arcoxia ilman reseptiä - https://onlinecheappills.com 

Olen saanut hyvän avun Arcoxiasta, 60 mg 1 x 1, jota otan tarvittaessa,on vatsaystävällinen. Mutta olemme jokainen yksilöitä, sanoi hoitava lääkäri, jos pystyt käyttämään, suosittelen.

En ole havainnut sivuvaikutuksia.

Vierailija
17/17 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

120mg Arcoxiaa sain joskus. Meinasin nukahtaa istualteni töissä. Aivan jäätävä väsymys tuli. Kipuun ei vaikuttanut juuri ollenkaan. Vaihdettiin tilalle Voltaren 75mg. Tuon jälkeen en ole Arcoxiaa uskaltanut ottaa. Sen verran hirvee tuo väsymys oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi