Keskenmenon jälkeiset kuukautiset
Kauan teillä on kestänyt keskenmenon jälkeen, että ensimmäiset kuukautiset alkaa? En muista yhtään mitä lääkäri silloin sanoi, olin niin itkuinen.
Sain siis km viikolla 8, sekä tyhjennyslääkkeet, vuoto kesti vain 4-5päivää. Tästä on nyt 5 viikkoa.
Tarkastuksessa kävin ~3vko sitten ja kohtu oli tyhjentynyt kokonaan, sekä hcg 0.
Olin tuntevinani ovuaation noin kolme viikkoa sitten, onko se edes mahdollista, vai pitäisikö ”oikeat” menkat tulla ensin?
Eli jos tunsin oikein, niin kuukautisten olisi pitänyt jo alkaa. Mulla on ollut säännöllinen kierto 28pvä.
Olen tehnyt 2 raskaustestiä viikon sisään, molemmat negatiivisia, joten uusi raskaus on todennäköisesti poissuljettu vaihtoehto.
Mulla on ollut viikon verran kuukautiskipumaisia tuntemuksia, mutta lievempiä, ja särkylääkettä ei ole kuitenkaan tarvinut ottaa. Tästä päättelin että kuukaitiset alkaisi, mutta mitään ei tapahdu.
Minulla ekat kuukautiset keskenmenon jälkeen tuli 4-5 viikkoa keskenmenosta. Ne olivat niin niukat, että en olisi tunnistanut niitä kuukautisiksi, jos ei olisi ollut muita oireita (kipu ja mielialaongelmat). Seuraavat olivat normaalit, ja tulivat 4 viikon kuluttua ensimmäisistä.