Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö tarhan tätejä muistaa ennen kesälomaa?

Vierailija
20.06.2006 |

Jouluksi vein pienet lahjat mutta kevätjuhlasta olimme poissa lapsen sairauden takia. Pitääkö hoitokauden päättyessä nyt kesäkuun lopussa viedä hoitotädeille kukkia tms.?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

annan vain jouluna pienet lahjat ja jos joku lopettaa keväällä niin sitten. Mutta koskaan meidän tarhassa ei ole annettu keväällä lahjoja. Kaikki ei anna joulunakaan...

Nyt kun oma lapseni vaihtoi ryhmää niin annoin lahjat hoitajille koska nyt tulee uudet hoitajat.

Vierailija
2/6 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka joulu- ja kevätjuhlaan lahjat. Jouluna esim. suklaarasiat tai viinpullot ja keväisin jokaiselle yhden pitkän ruusun. Ei ole kallis tapa muistaa hoitajia tekemästään tärkeästä työstä. Eikä tosiankaan kaikki tuo lahjoja, mutta mitäpä se haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava tapahan se on muistaa kuluneesta keväästä.

Vierailija
4/6 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frödingen valmiskakun pakastimesta, ja kauniin kortin! Osoitin kortin koko päiväkodin henkilökunnalle, nauttikkoot päiväkaffen kanssa :)

Ja kyllä oli poikani ryhmän tädit jo aamulla iloisia!

Vierailija
5/6 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun mielestä ehkä ei, saavathan palkkaa, mutta mun mielestä pitää, tai on siis kaunis ele. Tarhatädit hoitaa mun lasta n. 8 tuntia päivässä, ja haluan kiittää heitä siitä, että lapsellani on turvallinen ja hyvä hoitopaikka!

Vierailija
6/6 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopuksen (ja aiemmin myös esikoisen) rymikseen ole aina hankkinut itse neljälle hoitajalle omansa kullekin (skumppa- tai viinipullo, jouluna patakinnas ja kynttilä, " tallilyhty" tms.), mutta esikoisen päiväkotiryhmän vanhemmat keränneet yhteislahjoja varten rahaa, nyt ostimme lahjakortit jalkahoitoon sekä pienet kukat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi