Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paloi käämit teinin kanssa

Vierailija
05.01.2020 |

Olen koko loman ajan siivonnut taloa läpi (siis komeroita, paperikasoja, lajitellut ja järjestänyt ja raivannut, myynyt eteenpäin), kokannut koko ajan, siivonnut, tehnyt etätöitä, päivittänyt luistinkasseja, varautunut kevääseen jne.

Teini maannut huoneessaan.

Nyt sitten sitä mieltä että minä olen laiska, enkä edes lue tarpeeksi jne.

ARGH. En jaksa lukea kun lapset on lomalla koska koko ajan tulee kuitenkin keskeytys.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se tuli? Siis se kommentti?

Vierailija
2/24 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet on jollain ongelmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin puskista. Heräsi aamulla ja tuli mäkättämään. Se siinä niin raivostuttavaa olikin!

Ap

Vierailija
4/24 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue mitä?

Vierailija
5/24 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on sulla murheet! 

Jos tuo on pahinta mitä teinisi tekee, ole todella kiitollinen. Ja eikö sulle saa sanoa mitään? Anna teinin kertoa mielipiteensä, miksi otit siitä porot nokkaan? 

Käske teini tekemään kotitöitä jos noin närästää.

Vierailija
6/24 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MGTOW

Vierailija
7/24 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille, että siivoo huoneensa.

Vierailija
8/24 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin puskista. Heräsi aamulla ja tuli mäkättämään. Se siinä niin raivostuttavaa olikin!

Ap

Siis siitä, ettet lue? En ymmärrä. Miten et siis tiedä, mistä syystä sinua syytettiin laiskaksi? Kai sille siis jokin selitys on? Siis eihän ole mitään ideaa vain sanoa että et lue ja olet laiska.

Vierailija
9/24 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen, ettet löytänyt siivotessasi mitään teinisi piilottamia päihteitä.

Vierailija
10/24 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, anna olla äläkä päästä teiniä ihosi alle. Se on teini, ja siihen ikävaiheeseen kuuluu kapinointi ja syy-seuraussuhteiden ymmärtämisen vaikeus ( aivolihko vasta kehittyy)

Eikä teinit oikein pysty asettumaan toisen asemaan, saati vanhempiensa. Hänellä on tarpeeksi paska olo itsensä kanssa, usko pois.

Anna pusu teinillesi ja kerro että välität hänestä. Sinä olet aikuinen, teini ei.

Vierailija
11/24 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äh, anna olla äläkä päästä teiniä ihosi alle. Se on teini, ja siihen ikävaiheeseen kuuluu kapinointi ja syy-seuraussuhteiden ymmärtämisen vaikeus ( aivolihko vasta kehittyy)

Eikä teinit oikein pysty asettumaan toisen asemaan, saati vanhempiensa. Hänellä on tarpeeksi paska olo itsensä kanssa, usko pois.

Anna pusu teinillesi ja kerro että välität hänestä. Sinä olet aikuinen, teini ei.

Kyllä minä tuon kaiken tiedän mutta ei sitä aika jaksa kaikkea kuunnella.

Kai minäkin lomani haluaisin maata ja lukea.

On vaan niin rasittavaa välillä!

Ap

Vierailija
12/24 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ap on selkeesti trolli! Ensinnäkin, teinit ei herää aamulla vaan iltapäivällä. Toiseksi, teinit ei ota vapaaehtoisesti kontaktia vanhempaansa, jolleivat ole jotain vailla, niinku rahaa tai jotain uutta härpäkettä. Kolmanneksi, teinit on viimeisiä, jotka olis jotenkin huolissaan yhtään kenenkään lukemisista. I rest my case.

Vierailija
13/24 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, teinit. Varmaan joku someongelma menossa ja tuli purkamaan ärtymystään sinuun, ap. Ei teini osaa ajatella siivoamisiasi ja varautumisiasi kevääseen. Ei hän niitä huomaa. Nuo vuodet pitää vaan jaksaa, tsempit!

T. Kahden teinin äiti

Vierailija
14/24 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit nyt ovat sellaisia. Heille äiti on itsestäänselvyys, jolle voi sanoa, mitä sylki suuhun tuo. Ei hän varmaan enää edes muista, mitä aamulla sanoi sinulle. Jos sanot siitä hänelle vielä jotain, hän ihmettelee, "mitä tuo taas mäkättää". Unohda sinäkin siis koko juttu.

Vierailija
15/24 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ARGH! Marttyyrimamma siellä.

Ihan kuin äitini. Hulluna teki ja huokaili. Koskaan ei pyytänyt mitään ja vaan ähisi tekemisiään. Sitten tehtyään alkoi se kuittailu, kun kukaan ei koskaan tee mitään. Minä kun teen kaiken ihan itse.

Silloin teininä tajunnut vielä kaikkia lehtikasoja ja roskiksia viedä arvon Rouvan tahtiin. Hyvä jos niitä näki. Mitäs kasas niitä rappusten alle yms.

Omat pyykit hoidin, imuroin viikottain ja pesin veskin. Ruokaakin tein. Toki omalla aikataululla, niin sitten sekään ei sopinut. Asuin äidin ja veljen kanssa. Ruoka oli arkisin pöydässä kello 19.00, kun mä sen tein ja äitini aikataulu oli 17.00. Sitten taas vittuiltiin ja pidettiin metakkaa, kun ei ole tarpeeksi suolaa ruuassa tai sitten mausteita oli liikaa ja outoja mausteita vasta olikin.

Meni vähän semmoinen tahto tuohon toimintaan, kun itse yrittää opetella ja tehdä, niin paskaa sataa niskaan koko ajan silti.

En mä sille kyllä mitään koskaan sanonut, kun en halunnut kuulla huutoa. Nauttikoot nyt yksinäisistä eläkepäivistään.

En ole väleissä, muttei ole velikään. Sen verran äitikulta haukkui miniänsä kotityötaitoja, että moikka.

Vierailija
16/24 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas taas ongelmat. Teini oli teini ja tölväisi tyhmästi ja äippyli otti itseensä.

Vierailija
17/24 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, ap on selkeesti trolli! Ensinnäkin, teinit ei herää aamulla vaan iltapäivällä. Toiseksi, teinit ei ota vapaaehtoisesti kontaktia vanhempaansa, jolleivat ole jotain vailla, niinku rahaa tai jotain uutta härpäkettä. Kolmanneksi, teinit on viimeisiä, jotka olis jotenkin huolissaan yhtään kenenkään lukemisista. I rest my case.

Meillä oli tänään kolme teiniä hereillä kello 10.00, kun itse piipahdin "yöpissalla". Puolilta päivin 16v tuli mun viereen pötköttämään "ihan muuten vaan" vapaaehtoisesti.

Yksi neljästä meillä lukee kirjoja ja sitten ne muut kattelee sitä kieroon. Sinänsä tuo lukujuttu otti silmiin, mutta onhan noita harvinaisuuksiakin.

Vierailija
18/24 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin äitini. Hulluna teki ja huokaili. Koskaan ei pyytänyt mitään ja vaan ähisi tekemisiään. Sitten tehtyään alkoi se kuittailu, kun kukaan ei koskaan tee mitään. Minä kun teen kaiken ihan itse.

Silloin teininä tajunnut vielä kaikkia lehtikasoja ja roskiksia viedä arvon Rouvan tahtiin. Hyvä jos niitä näki. Mitäs kasas niitä rappusten alle yms.

Omat pyykit hoidin, imuroin viikottain ja pesin veskin. Ruokaakin tein. Toki omalla aikataululla, niin sitten sekään ei sopinut. Asuin äidin ja veljen kanssa. Ruoka oli arkisin pöydässä kello 19.00, kun mä sen tein ja äitini aikataulu oli 17.00. Sitten taas vittuiltiin ja pidettiin metakkaa, kun ei ole tarpeeksi suolaa ruuassa tai sitten mausteita oli liikaa ja outoja mausteita vasta olikin.

Meni vähän semmoinen tahto tuohon toimintaan, kun itse yrittää opetella ja tehdä, niin paskaa sataa niskaan koko ajan silti.

En mä sille kyllä mitään koskaan sanonut, kun en halunnut kuulla huutoa. Nauttikoot nyt yksinäisistä eläkepäivistään.

En ole väleissä, muttei ole velikään. Sen verran äitikulta haukkui miniänsä kotityötaitoja, että moikka.

Kun minä en ole sanonut teinille yhtikäs mitään vaan teini kirjaimellisesti ryntäsi haukkumaan että miksen lue kirjallisuutta. Täysin puskista. Koska minä en kuulemma ”tee mitään”.

Ap

Vierailija
19/24 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkista omat kasvatusmetodisi. Teiniys ei oikeuta huonoon käytökseen.

Vierailija
20/24 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun minä en ole sanonut teinille yhtikäs mitään vaan teini kirjaimellisesti ryntäsi haukkumaan että miksen lue kirjallisuutta. Täysin puskista. Koska minä en kuulemma ”tee mitään”.

Ap

Sillä ei ole kaikki muumit laaksossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi