Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun oli pakko kantaa miesystävä pois kesken kaverinsa tupareiden, kun sammui vessaan, nyt miehen kaverit pilkkaavat minua ja mies on vihainen minulle

Vierailija
04.01.2020 |

Mies on hoikka ja lyhyt, minä taas isokokoisempi ja lihastakin löytyy.

Mies veti kaveinsa tupareissa överit ja sammui (ei kestä oikein kirkkaita ja niitä oli tarjolla) Miehen kaverit eivät suostuneet auttamaan vaan ottivat kuvia ja nauroivat.

Minä jouduin kantamaan miehen autoon ja viemään kotiin. Aamulla nähtyään videon, mies syytti että minä olen nolannut hänet ja kaikki nimittelevät nyt häntä.

Teinkö väärin? Olisi vissiin pitänyt jättää vessan lattialle?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa videolla siis nimenomaan käytetään minusta nimityksiä kuulantyöntäjä ja streroidimuija. Olen ihan suht. lihaksikas mutten mikään överi.

Ap

Vierailija
2/8 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitkä kaverit? Eiköhän ole aika etsiä uutta seuraa. Samoin sinä voit kylmän rauhallisesti todeta, että seuraavalla kerralla muistat miehen toiveen. Ovatko aikuiset ihmiset muutenkin noin lapsellisia? Oletan, että olette kuitenkin aikuisia, vaikka teksti voisi viitata vakaviin alkaviin käytöshäiriöihin pienillä lapsilla. (Viittaan nyt niihin "kavereihin").

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa söpöltä, ap on varmasti ihana tyttöystävä. Miehen kaverit kuulostavat sen sijaan lapsellisilta. 

Vierailija
4/8 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko ysiluokkalaisia?

Vierailija
5/8 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP.

Minun yhteystietoni saat pyytämällä. 😆

M44

Vierailija
6/8 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Tää oli hyvä!

Vierailija
7/8 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se kukkakeppi!

Vierailija
8/8 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa todella lapselliselle, sekä "miehesi" että sen kaverit, ette taida olla kovin vanhoja? Noh, parikymppisellekkin todella lapsekasta käytöstä,joku lällättely. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi