Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni käytös - loukkaannunko turhasta?

Vierailija
04.01.2020 |

Ystäväni sai reilu puoli vuotta sitten lapsen. Raskauden aikana hän kommentoi useaan otteeseen, miten hänen painonsa oli noussut raskauden aikana ja toi esiin, miten epämukavaa ja kauhean näköistökin oli, kun painoa oli kertynyt niin paljon.
Nyt joululomilla hän kutsui minut kylään ja kertoi, että voisin kokeilla hänen raskausvaatteitaan ja valita mukaani mieluiset. On toisaalta hyvä ajatus, että turhiksi jääneet vaatteet laitetaan lähipiiriin kiertoon, mutta täytyy sanoa, että etenkin sen valossa, että ystäväni on tuonut niin usein esiin raskaudenaikaisen painonnousun, kutsu myös kirpaisee.
Totuus on, että olen juuri tällä hetkellä "kunnon lihassa" ja muutenkin vartaloni on sellainen, etten alipainoisenakaan näyttänyt keijukaismaiselta vaan ennemminkin oudolta. Nyt minulla on muutama kiloa lipainoa ja myönnän sen kyllä ja kyllähän se näkyy.
Ylireagoinko mielestänne? Onko outoa pahoittaa mielensä pohjimmiltaan hyväntahtoisesta eleestä? Kyllähän molemmat näemme, että ystäväni on hoikka ja minä en. Olemme tunteneet lukiosta asti ja olemme nyt lähemmäs nelikymppisiä, molemmat äitejä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta ne ihmiset loukkaantuu. Toinen hyvää hyvyyttään tarjoaa jotakin, niin siitä sitten pitäisi suunnilleen välit katkaista. Kannattaisiko tehdä itsetunnolleen jotain ettei tarvitsisi joka asiasta ottaa nokkiinsa?

Vierailija
22/23 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikesta ne ihmiset loukkaantuu. Toinen hyvää hyvyyttään tarjoaa jotakin, niin siitä sitten pitäisi suunnilleen välit katkaista. Kannattaisiko tehdä itsetunnolleen jotain ettei tarvitsisi joka asiasta ottaa nokkiinsa?

Älä itse ole naiivi. Mullekin lahjoitettiin "hyvää hyvyyttään" vauvan vaatteita joita EI oltu pesty! Pukluisia ja kamalan hajuisia mutta kun suutuin niin tämä henkilö otti nokkiinsa. "Hyvää hyvyyttään" kun kuitenkin antoi ne....

Apn tilanteesta on paha sanoa yhtään mitään. Se voi oikeastikin olla hyväntahtoinen ele mutta myös suoranaista kettuilua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostavaa, miten eri tavoin tilannetta voi tulkita! Olen edelleen päättämätön, mutta ehkä yritän tulkita tilannetta suopeasti ystävälleni. -Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme