Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maistuuko muiden mielestä kaupan perunasalaatti erikeeperiltä ?

Uusivuosi ja nakit+perunasalaatti
04.01.2020 |

Kaupan perunasalaatti on aivan erikeeperin makuista. Jos itse tekee niin saa hyvän makuista kyytipoikaa nakkien pariksi. Ei perunasalaatin kuulu tuolta maistua !

Kommentit (32)

21/32 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin ne Forssan "urheilukentän muotoiset" rasiat tuntuvat antavan makua sisältöön tai sitten majoneesi tai muu maistuu heillä erikoiselta.

Kaupan sienisalaatit... ei minun juttuni!

Vierailija
22/32 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, en ole ikinä syönyt muuta perunasalaattia kuin kaupasta ostettua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tää on just niitä juttuja, kun vuohenjuustokin maistuu siltä miltä vuohi haisee.

Vierailija
24/32 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunasalaatti, merkin kuin merkin, on nykyään täynnä RAAKAA perunaa! Aikana reklamoin ja jaksoin kokeilla uusia merkkejä, sitten totesin että olkoot. Joko teen itse tai en syö ollenkaan. 

Vierailija
25/32 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maistuuko muiden mielestä kaupan perunasalaatti erikeeperiltä ?

Ei.

Vierailija
26/32 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään kaupan perunasalaateista. No x-tra ei ehkä niin älyttömän hyvää ole kuin pirkka ja forssan jotka kai atrian molemmat, mutta parempia kuin se atria-merkillä myytävä.

Teen joskus itsekin ja hyviä on olleet nekin, mutta valmis on helppoa ja nopeaa, ja nuo kaksi kyllä juuri minun makuuni.

Vierailija
27/32 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perunasalaatti, merkin kuin merkin, on nykyään täynnä RAAKAA perunaa! Aikana reklamoin ja jaksoin kokeilla uusia merkkejä, sitten totesin että olkoot. Joko teen itse tai en syö ollenkaan. 

Daman huomannut. Myös punajuurisalaateissa punajuuri al dente... Ei ole aikaa keittää kypsäksi?!

Vierailija
28/32 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/32 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu.

Vierailija
30/32 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika mössöä tosiaan nuo kaupan pottusalaatit. Vähän parempaa on ne Liidelin perunasiivuja sisältävät salaatit, joissa kastikkeena jogurtti tai creme fresh.

On niissä kaupan tuotteissa isojakin eroja. Kaikista huonoimpina pidän ns kevytversioita. Saarioisten maalaisperunasalaatti on ihan hyvää, paras minusta on Lidlin creme fraiche -pohjainen.

Vierailija
31/32 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo toi Vitakrone merkkistä ja on todella huonoa. Kai se on pakko syödä nenästä kiinni pitäen. 

Vierailija
32/32 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo toi Vitakrone merkkistä ja on todella huonoa. Kai se on pakko syödä nenästä kiinni pitäen. 

https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/mtv-testasi-kauppojen-peruna…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme