Onko teistä ok, että 13v tyttö seurustelee?
Tapailee itseään vähän vanhempaa poikaa useamman kerran viikossa.
Kommentit (14)
Tilastojen mukaan ei ennusta hyvää, valitettavasti. Mitä nuorempana aloittaa, sitä todennäköisemmin jää koulutus ja myöhemmät tulot matalammiksi kuin viiteryhmällä. Teiniäitiyden riski ja sitä myötä koko elämän mittainen pienituloisuus paljon todennäköisempää.
Ei ole ok jos 13v tyttö seurustelee 13v pojan kanssa. Eihän sitä koskaan tiedä mitä tyhmää kahden nuoren päähän pälkähtää kun ne yhdessä viettää aikaa. Pojan pitää olla huomattavasti tyttöä vanhempi jotta ne tietää mitä ne tekee. Touhu pysyy siis vastuullisena ja turvallisena kun kumppani on riittävän vanha. Mitä vanhempi poika sen parempi.
t. Kiltti 30v mies
Jos sulla on kiire että sun tytär korkataan niin varmaan ihan ok. Jos sun taloudessa olisi oikea mies niin hän olisi jo puuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Tilastojen mukaan ei ennusta hyvää, valitettavasti. Mitä nuorempana aloittaa, sitä todennäköisemmin jää koulutus ja myöhemmät tulot matalammiksi kuin viiteryhmällä. Teiniäitiyden riski ja sitä myötä koko elämän mittainen pienituloisuus paljon todennäköisempää.
Tähän(kin) saattaa kotikasvatuksella olla vaikutusta. Nimim: 1. poikaystävä 13v ikäisenä (siis ihan parisuhde), nyt VTM ja esikoinen syntyi kun olin 31v
Totta kai voi seurustella. Seksiä ei tietenkään tuon ikäisenä, silloin soittaisin poliisille. Mutta somaahan tuollainen lapsien välinen "romanssi" vain on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän(kin) saattaa kotikasvatuksella olla vaikutusta. Nimim: 1. poikaystävä 13v ikäisenä (siis ihan parisuhde), nyt VTM ja esikoinen syntyi kun olin 31v
VTM = Vi*un Tyhmä Mamma?
Auta Maija, please!
Mä tykkään yhdestä 16-vuotiaasta pojasta. Mä oon 11 v. Mä kirjoitin sille pojalle, mutta se repi kirjeet ja sano mua pennuks. Enhän mä ole pentu? 11-vuotias on nuori mun mielestä. Mä meikkailen jo, ja se meinaa sitä, että mä oon iso tyttö. Mä käyn discoissa ja juoksen poikien perään. Ne haukkuu mua pennuks! Onks susta oikeeta, että mä saan kärsiä tällaisesta nuoruuden kriisistä? Must nuorela tytöllä on oikeus saada poikaystävä. Mitä teen?
Neitsyt -75
Vierailija kirjoitti:
Totta kai voi seurustella. Seksiä ei tietenkään tuon ikäisenä, silloin soittaisin poliisille. Mutta somaahan tuollainen lapsien välinen "romanssi" vain on.
Mitähän poliisit tuumaisi kun joku hullu eukko soittaa niille että "apua, mun tytär seurustelee"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit oikeasti VTM, ymmärtäisit mitä tarkoittaa tilastollinen todennäköisyys.
Jos ovat henkisesti ja fyysisesti samalla kehitystasolla, niin ok. Oma tyttöni alkoi seurustelusuhteeseen tuon ikäisenä, tosin omanikäisensä pojan kanssa. Ovat olleet jo vuosia yhdessä.