Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vakavin onnettomuus, johon olet joutunut?

Vierailija
02.01.2020 |

Kysymys otsikossa

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toistaiseksi ollut onnekas, kun ei ole tullut vakavia tilanteita vastaan. Kerran kyllä kaaduin ja sain lievän aivotärähdyksen.

Vierailija
2/10 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaaduin lapsena suksilla mäkeä laskiessa ja nilkka nyrjähti.

N36

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin saunomassa ja laulamassa karaokea, niin lauteilta pikku lonkeroissa noustessa käsi käväs täysin vahingossa erään hyvän kaverin munilla. No selvispä samalla että mulla on isommat.. kun näkö niin huono että en näe ilman laseja mitään.

Vierailija
4/10 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipalo, yhden hengenvedon päässä kuolemasta. Lääkärien mukaan niin paljon häkää veressä.

Vierailija
5/10 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran murtui kämmenluu, kun kaaduin liukkaalla tiellä.

Pari kertaa olen ollut liikenneonnettomuudessa, jossa auto meni lunastukseen, mutta ei henkilövahinkoja. Autot olivat kummassakin tapauksessa sen verran vanhoja, ja arvoaan menettäneitä, että tuli vakuutusyhtiölle halvemmaksi lunastaa auto kuin maksaa korjaus.

Vierailija
6/10 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin pyörällä auton eteen, ei käynyt onneksi pahasti. Käännyin sivutielle kovaa vauhtia , auto oli juuri pysähtynyt ja pam...

Vierailija
7/10 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Hirvikolari päänahka skalpeerattiin. Hengenlähtö millimetreistä kiinni. Mutta seuraavana päivänä jo auton ratissa.

Pahempi oli prätkällä voltti. Kummatkin kädet hajalla kanto lupa 300g vasurille ja 1kg oikealle kädelle. Kuukauteen ei päässyt kodista liikkumaan ilman apuja.

Vierailija
8/10 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsunami 2004

Vierailija
9/10 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin laskuvarjolla alas hieman huolimattomasti. Aivotärähdys, jarrutusjäljet naamaan, muistinmenetys ja polvivamma ynnä henkiset mustelmat.

Vierailija
10/10 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto-onnettomuus traktorin kanssa, talvella. Syy ei ollut minun, vaan sen traktorikuljettajan.. poliisin sanojen mukaan olin kämmenen leveyden päässä halvaantumisesta tai jopa kuolemasta.

En edelleenkään muista kaikkia tapahtumia niistä minuuteista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän