Auttakaa CV:n kanssa
Eli olen ollut yhdessä siivousfirmassa periaatteessa töissä kesästä 2017 alkaen. Todellisuudessa olen tehnyt siellä lähinnä kesätyöt vuosina 2017 ja 2018, satunnaisesti olen tehnyt tuurauksia myös opintojen ohella. Nyt en ole puoleentoista vuoteen tehnyt ollenkaan töitä siellä, mutta edelleen tosiaan työsopimus voimassa, kun en ole katsonut tarpeelliseksi päättää sitä. Miten tämän voi merkitä ansioluetteloon? Tuntuisi vähän väärältä laittaa siihen että olen ollut siellä toukokuusta 2017 alkaen, vaikka se teoriassa totta onkin.. Vieläpä kun mulla on lisäksi kaksi muutakin firmaa joissa on edelleen työsopimus voimassa, ja vain yhdessä teen oikeasti edelleen osa-aikaisia töitä.
Kommentit (9)
Merkitse kaikki sopimuksen alkamispäivästä nykyhetkeen lisätiedolla ”osa-aikaisia keikkoja etenkin sillin ja silloin”.
Merkitset totuudenmukaisesti, tietenkin.
Ja rehellisyyden nimissä, et sinä siivoushommiin mikään ansioluetteloa tarvitse.
Ja niihin hommiin joihin tarvitaan, siivoustyö on epärelevanttia.
Ihan hyvin siinä voisi lukea vain että "kesätöissä".
Vierailija kirjoitti:
Merkitse kaikki sopimuksen alkamispäivästä nykyhetkeen lisätiedolla ”osa-aikaisia keikkoja etenkin sillin ja silloin”.
juu, näin.
Sillin ja tillin.
Tarvittaessa töihin kutsuttava (tai osa-aikatyö) 2017-
Luettele tärkeimmät tehtävät mitä olet sinä aikana tehnyt, lyhyesti.
Häh? No ennen vanhaan kerrottiin asiat niin kuin ne on. Rehellisyys ja totuus; ovatko ne sinulle täysin tuntemattomi sanoja?
2017-2019 tarvittaessa töihin kutsuttava osa-aikatyöntekijä
2017 (tarkka aikaväli) kokoaikainen kesätyö
2018 (tarkka aikaväli) kokoaikainen kesätyö
Vierailija kirjoitti:
2017-2019 tarvittaessa töihin kutsuttava osa-aikatyöntekijä
2018 (tarkka aikaväli) kokoaikainen kesätyö
2017 (tarkka aikaväli) kokoaikainen kesätyö
Working part time since 2017.