Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka synnytitte 4-kiloisen esikoisen- Miten synnytys meni?

Vierailija
01.01.2020 |

Oma synnytys meni hyvin. Synnytys kesti 5 h ja ponnistusvaihe 10 minuuttia. Lapsi 4 kiloa. Kaikinpuolin ihana kokemus. Miten teillä meni?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin vaikka oon itse pieni. Koko hommaan meni reilu pari tuntia. Ei yhtään repeämää.

Vierailija
2/7 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

24 tuntia kesti, supistukset meinasi jo loppua mihin sitten hoitoa, jonka jälkeen alkoi taukoamaton tuntikausien supistus joka oli jotain niin kauheaa että jos olisi ollut ase saatavilla olisin ampunut itseni siihen lopettaakseni tuskan. Repesin myös välilihasta jonkun verran mutta olin niin uupunut etten edes oikein huomannut sitä. Paitsi sitten vähän ajan päästä kun tajusin etten pysty istumaan ja tarpeiden teko sattuu kamalasti. 3-4 viikkoa oli tosi kipeää niiden repeämien kanssa vaikka ei edes ollut mitkään erityisen pahan asteen repeämät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

7h kesti synnytys ensimmäisestä supistuksesta syntymään. Ilman kipulääkkeitä pärjäsin oikein hyvin. Toisen asteen repeämät kuitenkin tuli kun vauvalla oli käsi pään vierellä ulos tullessaan. 4,2kg oli syntymäpaino.

Vierailija
4/7 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 h, käynnistys, epiduraali ja kipupumppu. Häntäluu murtui. Järkyttävät palautumiskivut. Vauva 4200 g on nyt 60-kiloinen aikuinen.

Vierailija
5/7 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaksi vuorokautta kivuliaita supistuksia päätyen imukuppiin. Kaksi seuraavaa syntyivät suunnitellusti sektiolla.

Vierailija
6/7 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolema oli tulla ja vieläkin kammoan ajatustakin siitä rääkistä vaikka onkin 23v siitä.

Puoltoista tuntia ponnistusvaihe ym mukavaa.

Vierailija
7/7 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin meni. 4,5 kg. Lapsen solisluu murtui , mutta se parani itsestään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme