Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sanon nätisti ettei tarvitse laittaa viestejä

Vierailija
01.01.2020 |

Kun mua ei kiinnosta yhtään. Olen yrittänyt ignoorata ja olla lyhytsanainen mutta ei hän tajua. Kyseessä vähän heikkolahjainen mies.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetat vastaamisen tai ilmoitat suoraan ettei käy. Loukkaantuu joka tapauksessa teit miten vaan

Vierailija
2/19 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on jo hyvällä yritetty niin sitten vähän rumemmin kun ei kerran mene jakeluun. Mulla on sama kokemus enkä todellakaan pidä kyseisestä yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että hyvää jatkoa 😊

Vierailija
4/19 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että ei kiinnosta ja vainoamisesta joutuu oikeesti kahdeksi vuodeksi linnaan jos ei aivot ymmärrä lopettaa.

Vierailija
5/19 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aikuinen ihminen ei ymmärrä kieltoa vaan jatkaa siitä huolimatta, niin sillä on joko aivovamma tai se on joku alkoholin tai lääkkeiden sekakäyttäjä. Ei kukaan normaalilla älyllä varustettu mies ala tuolla tavalla viestittämään, jos nainen sanoo ettei kiinnosta. Vai oletko sanonut suoraan? Jotkut miehet on oikeesti niin yksinkertaisia, että niille pitää sanoa suoraan ei.

Vierailija
6/19 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet tykkää vaikeasti tavoiteltavista naisista. Oletko sanonut siis sille suoraan ettei kiinnosta? Ei se sun ajatuksia osaa lukea.

Vierailija
7/19 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just samaa tuossa taannoin yritin. Sanoa nätisti mutta että viesti menisi perille mutta eipä se mennyt. Ei haluaisi loukata ihmisiä kun ei muuten ole mitään vastaan mutta näköjään ei auta sitten kuin selkosuomi millä se menee perille. Harmittavaa. Mies on ihan hyvä kaveri mutta muu ei kiinnosta ollenkaan.

Vierailija
8/19 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just samaa tuossa taannoin yritin. Sanoa nätisti mutta että viesti menisi perille mutta eipä se mennyt. Ei haluaisi loukata ihmisiä kun ei muuten ole mitään vastaan mutta näköjään ei auta sitten kuin selkosuomi millä se menee perille. Harmittavaa. Mies on ihan hyvä kaveri mutta muu ei kiinnosta ollenkaan.

Tuolla lauseella, äläkä anna ristiriitaista viestiä, vaan lopeta vastaaminen siihen.

Vierailija
9/19 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos aikuinen ihminen ei ymmärrä kieltoa vaan jatkaa siitä huolimatta, niin sillä on joko aivovamma tai se on joku alkoholin tai lääkkeiden sekakäyttäjä. Ei kukaan normaalilla älyllä varustettu mies ala tuolla tavalla viestittämään, jos nainen sanoo ettei kiinnosta. Vai oletko sanonut suoraan? Jotkut miehet on oikeesti niin yksinkertaisia, että niille pitää sanoa suoraan ei.

Ei ole sanonut suoraan. Ei ole kieltänyt ottamasta yhteyttä. Ei ole sanonut, ettei halua pitää yhteyttä. "Olen yrittänyt ignoorata ja olla lyhytsanainen mutta ei hän tajua."

Vierailija
10/19 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blokkaa.

Vierailija
11/19 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vähän yksinkertainen, niin pitää sanoa suoraan. Ei tarvitse olla ilkeä, voi sanoa nätisti, mutta suoraan. Jos sanot ”ei tarvitse lähettää viestejä”, sen voi hyvin tulkita ”ei tarvitse, mutta saa lähettää jos haluaa”.

Vierailija
12/19 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vastaa mitään enää koskaan.

Vierailija
13/19 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te aina joudutte tilanteisiin joissa joku heikkolahjainen piirittää? Kun kyllähän siinä on ollut f2f tapailua tai viestittelyä jo alla, harvemmin ne kenenkään uppo-oudon yhteystietoja kaivaa ja alkaa spammata. Jos olet alalla tietosi eivät ole löydettävissä...

Joten, älä kysele miten lopettaa jotain minkä olet joko itse aloittanut tai ainakin ollut mukana alkuun. Katso omaa käytöstäsi äläkä mene enää mukaan vastaaviin tilanteisiin tai niihin johtaviin tapahtumiin. Kun nyt lämmin, jo jäähtyvä, läjä on sulla housuissa niin keinot on harvat. Voit sanoa suoraan ettet ole kiinnostunut, senkin voi tehdä tyylillä tai wt-tyylillä, tai voit estää tyypin joka kanavasta ja toivoa että menee perille. Suosittelen sanomaan suoraan ettei mitään ole taikka tule ja sen jälkeen estämään tyypin.

Vierailija
14/19 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on ohjeet kohdassa 36:20 alkaen https://areena.yle.fi/1-4457064?autoplay=true

Vierailija
15/19 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa viestiin, että "Sorry, mutta olen varattu".

Voi myös sanoa, että on kihloissa ja pitää nimettömässä sormusta tuon miehen läsnä olessa.

Vierailija
16/19 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että voidaan olla kavereita, mutta ei muuta. Ja jos viestitulva ärsyttää niin siitkin voi sanoa ihan suoraan että blokkaat jos alkaa jatkuvasti niitä tunkemaan. Joillakin ihmisillä ei ole minkäänlaista rytmitajua kommunikoinnissa.

Vierailija
17/19 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä just tossa syksyllä esim. vistittelin aika paljon yhden ruotalaisen neitosen kanssa. Oli flirttiä sun muutta mut sit erehdyin sille pistämään muutaman viestin ns. väärään aikaan, niin blokkasi. Hieman harmitti, mutta jos nainen tuntee olonsa epämukavaksi niin hänellä on täysi oikeus tehdä niin. Se pitää vain sitten kestää. Jos ei fyysisesti ikuinen mies kestä "rukkasia" niin sitten aivotoiminnassa on vikaa.

Vierailija
18/19 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen yrittänyt ignoorata ja olla lyhytsanainen"...

Jos on jäänyt vain yritykseksi, lopputulos ei yllätä.

Vierailija
19/19 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on taas näitä valopäitä, joiden mielestä "pitäisi tajuta" ja mies on "vähälahjainen" jos ei tajua, vaikka mitään ei ole sanottu. Mikä s**tana siinä on, ettei aikuinen ihminen pysty suoraan sanomaan, että kiitos mutta ei kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi