Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tiedän olenko ulkoisesti viehättävä?

30.12.2019 |

🤔

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sulla on silmät päässä?

2/23 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sulla on silmät päässä?

On toki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tänne kuva niin me kerromme objektiivisen totuuden.

Vierailija
4/23 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy äidiltäsi.

5/23 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita tänne kuva niin me kerromme objektiivisen totuuden.

En ehkä kuitenkaan. Ei tiedä vaikka äiti kommentoisi jotain.

6/23 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy äidiltäsi.

Äidiltä on turha kysyä mitään.

Vierailija
7/23 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset katsovat sua mielellään ja suhtautuvat muutenkin positiivisesti. Kertovat myös sanallisesti sen sulle. Tai sitten eivät, kun olettavat sun tietävän sen itsekin. Vastakkaiselta sukupuolelta tulee huomiota ja aloitteita tai ujommat jäätyvät seurassasi.

Vierailija
8/23 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos peili ei ole tuttu, niin puhelimessa tai läppärissä on yleensä kamera. Ota selfie ja katso itseäsi. Ota myös kokovartalokuva, ei pelkästään naamaa.

Voit myös pyytää ystäviäsi kertomaan mielipiteensä.

9/23 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset katsovat sua mielellään ja suhtautuvat muutenkin positiivisesti. Kertovat myös sanallisesti sen sulle. Tai sitten eivät, kun olettavat sun tietävän sen itsekin. Vastakkaiselta sukupuolelta tulee huomiota ja aloitteita tai ujommat jäätyvät seurassasi.

No niin ne ihmiset väittävät, että olisin kaunis/söpö. Olen kiltin näköinen, joten tulen hyvin toimeen kaikkien kanssa. Minä olen yleensä se, joka jäätyy.

Vierailija
10/23 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta minulle on aina kerrottu että olen kaunis ja nätti ja viehättävä ja ja ja... Ja TODELLA MONET epäilevät, että olen jonkun toisen kuvilla netissä. Usein on kysytty, että olenko kuvassani. Se tulee aina yllätyksenä, mielestäni siinä ei ole mitään epäilyttävää.

Miekkosnainen

11/23 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos peili ei ole tuttu, niin puhelimessa tai läppärissä on yleensä kamera. Ota selfie ja katso itseäsi. Ota myös kokovartalokuva, ei pelkästään naamaa.

Voit myös pyytää ystäviäsi kertomaan mielipiteensä.

Ystäviin ei nyt kauheasti voi luottaa, kun tietenkin kehuvat. Peilissä olen ihan ok yleensä.

Vierailija
12/23 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ja viehättävä voi olla eri asioita. Joku voi olla niin kaunis, ettei kukaan uskalla lähestyä. Viehättävä on puoleensa vetävä, eli jos ihmiset lähestyvät sinua, olet luultavasti viehättävä.

13/23 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta minulle on aina kerrottu että olen kaunis ja nätti ja viehättävä ja ja ja... Ja TODELLA MONET epäilevät, että olen jonkun toisen kuvilla netissä. Usein on kysytty, että olenko kuvassani. Se tulee aina yllätyksenä, mielestäni siinä ei ole mitään epäilyttävää.

Miekkosnainen

Anteeksi meni ohi hieman tuo, mutta onko se siis positiivista vai ei, että näytät livenä eriltä?

Vierailija
14/23 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis ja viehättävä voi olla eri asioita. Joku voi olla niin kaunis, ettei kukaan uskalla lähestyä. Viehättävä on puoleensa vetävä, eli jos ihmiset lähestyvät sinua, olet luultavasti viehättävä.

Minua ei kukaan ikinä lähesty. Paitsi ulk. miekkoset toki. Ei tarvitse näyttää kaistalettakaan paljasta ihoa.

Miekkosnainen

Vierailija
15/23 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset ovat myös tylsällä tavalla hyvän näköisiä. Ulkonäkö esim. 7 tai 8 tasoa, mutta ei mitään erityisen kiinnostavaa. Tällaiset ihmiset voi saada paljon palautetta, että olet nätti, mutta heistä ei kumminkaan erityisesti kiinnostuta. Taas jos on 6-7 ulkonäöltään mutta on joku marginaalinen ominaisuus, josta joku tykkää (esim. emo tyyli tms. vastaavaa) he saavat oikeastaan enemmän aloitteita, koska tietyt ihmiset kiinnostuu heistä tämän eroavan ominaisuuden takia.

16/23 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, joskus joku on sanonut että pelkäsi minua aluksi ulkonäköni takia. Oli muutenkin huono itsetunto.

Vierailija
17/23 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetis 17v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miekkosnainen

Anteeksi meni ohi hieman tuo, mutta onko se siis positiivista vai ei, että näytät livenä eriltä?

En sanonut näyttäväni livenä eriltä. Eivät nämä tyypit ole nähneet minua livenä vaan ajattelevat, että kirjoittelen feikkiprofiililla. Simppeliä?

Vierailija
18/23 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen huomaa, jos yleisesti pidetään viehättävänä. Älä kysele hassuja. Sukulaisten ja kavereiden kehuja kuulevat lähes kaikki, mutta jos muutkin säännöllisesti kehuvat ja saat huomiota, niin olet sä varmasti kohtuullisen nätti/söpö/hyvännäköinen silloin.

Vierailija
19/23 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ihmiset ovat myös tylsällä tavalla hyvän näköisiä. Ulkonäkö esim. 7 tai 8 tasoa, mutta ei mitään erityisen kiinnostavaa. Tällaiset ihmiset voi saada paljon palautetta, että olet nätti, mutta heistä ei kumminkaan erityisesti kiinnostuta. Taas jos on 6-7 ulkonäöltään mutta on joku marginaalinen ominaisuus, josta joku tykkää (esim. emo tyyli tms. vastaavaa) he saavat oikeastaan enemmän aloitteita, koska tietyt ihmiset kiinnostuu heistä tämän eroavan ominaisuuden takia.

Tutkitusti viehättävimpinä pidetään keskimääräisiä, tavanomaisia kasvoja.

20/23 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetis 17v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miekkosnainen

En sanonut näyttäväni livenä eriltä. Eivät nämä tyypit ole nähneet minua livenä vaan ajattelevat, että kirjoittelen feikkiprofiililla. Simppeliä?

No semmoisen käsityksen sain, kun epäilivät oletko kuvassasi. Muutenkin kuvissa on mahdollista näyttää paljon paremmalta kuin livenä. Ihmettelen siksi sitä miksi epäilivät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan