Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni uhkasi ilmoittaa poliisille että olen varastanut hänen autonsa.

Vierailija
27.07.2008 |

Olemme naimisissa ja auto on miehen nimissä. Nyt olen lasten kanssa mökillä ja mies uhkasi tehdä rikosilmoituksen että olen varastanut hänen autonsa. Voinko joutua syytteeseen? Ihan yhteisymmärryksessä lähdin reissuun hänen autollaan. Nyt sitten juovuksissa uhkailee kaikella. Olen ihan paniikissa en voi työni takia saada mitään merkintöjä rikosrekisteriini.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kännisen äijän ilmoitus automaattisesti aiheuttaisi sulle jotain seurauksia. Poliisilla on (uskokaa tai älkää) tapana vähän tutkia ennen kuin aletaan hutkia. Tollaset kännisten aiheettomat ilmoitukset on valitettavasti hätäkeskuksille ja poliisille arkipäivää. Monesti mietityttää, että miten aikuiset ihmiset viitsiikin. Vastaan itse työkseni numeroon 112, joten kokemusta on...

Vierailija
2/7 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että se siitä "varkaudesta".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta tuskin silti varkaudeksi menee. Jos mies on avaimet sulle luovuttanut, niin eipä sitä voi varkaudeksi kutsua.

Vierailija
4/7 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUOM; ei siihen hätänumeroon (112 tai 10022) vaan puhelinluettolosta/numerotiedustelusta löytyvään "tavalliseen" poliisin puhelinnumeroon...!

Vierailija
5/7 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ymmärtävät kännisen höpinäksi.

Vierailija
6/7 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori vaan ukko. Ja mä haluaisin todella kuulla mitä sun känniselle äijälle vastattais poliisilta. Ne sanois varmaan, no että kävele hakemaan takasin autos, selviätkin matkalla.

Vierailija
7/7 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioehto ja omaisuuden puolitus astuu kuvioihin vasta sitten kun erotaan ja tehdään ositus, ja silloinkaan miehellä ei ole velvollisuutta antaa autoa kunhan antaa puolet sen arvosta rahana (siis jos mies on yhden auton verran rikkaampi vaimoaan).