Jopa 12cm paksu penis tuntuu mikropeniksen jälkeen mahtavalta.
Entisellä miesystävälläni oli mikropenis. Penis oli erektiossa vain 5,5 cm ja todella ohut. Seksi ei koskaan tuntunut miltään. On hassua, että entinen mieheni oli 190cm pitkä mies ja nykyinen 165cm miehelläni on paljon isompi. Heh ei se silti iso ole 12 cm erektiossa. Paksuutta onneks löytyy sopivasti. Mikropeniksen jälkeen tuo 12 cm pitkä ja vielä melko paksu penis täyttää minut.
Olen itse 167 cm nainen ja toosani on suht kireä.
Kommentit (11)
On varmaan hienoo arvostella toisia ihmisiä. Ootko itse täydellinen?!! Enpä usko. Että kiristää hermoja sun kaltaiset ihmiset
5,5 cm on todella pieni katkarapu! Omalla miehelläni on 18 cm ja melko paksu.
Noinkohan nyt oli 5,5 cm. Eihän tuolla ylety kuin hädin tuskin huulilla, eihän sellainen nyt tietenkään voisikaan tuntua, jos se ei sisällä ole.
Vierailija kirjoitti:
5,5 cm on todella pieni katkarapu! Omalla miehelläni on 18 cm ja melko paksu.
Mikä tämän viestin tarkoitus oli? Muuta kuin näyttää että kirjoittaja on lapsellinen, vähä-älyinen empatiakyvytön ääliö? Juoksetko sairaalassa osastolta toiselle huuteen ”lällätilää, mulla ei oo jalka poikki” , ”mullapa ei ole syöpää!”
Joillekin tuo 5,5cm on todellisuutta. Jonkun lähteen mukaan 0.6% miehistä omaa tuon mikropeniksen, eli alle 7cm erektiossa. Tuo on noin joka 170. mies eli ei mikään mahdoton harvinaisuus. Voin vaan kuvitella miten vaikea paikka tuo on tässä maailmassa, kiitos kaltaistesi ääliöiden.
Mutta hei kiva tietää että sun miehellä on 18cm.
Mitä 5,5 cm peniksellä oikeasti tekee? Naista sillä ei tyydytetä, eikä homotkaan arvosta noin pientä kalua. Surullisia tapauksia.
12 senttiä paksu penis tuntuu mahtavalta? Pitäisikö aloittajan käyttää niitä spagettikurpitsoita ainoastaan ruoanlaittoon tai sitten ihan vain opiskella ilmaisemaan itseään suomen kielellä... :)
Laitapas ap joskus 12 sentin pituinen paperisuikale rullalle niin tajuat ettei sinun sisällesi mitään juomalasin paksuista penistä ole työnnetty. Sellaisia ei ole olemassa ainakaan ihmisillä.
Menee täällä pituued ja paksuudet iloisesti sekaisin.
No ympärykseltään 12 cm on ihan normikalun mitoissa. Se kun on halkaisijaltaan n. 4 cm.
Vierailija kirjoitti:
No ympärykseltään 12 cm on ihan normikalun mitoissa. Se kun on halkaisijaltaan n. 4 cm.
Peruskalu, keskimääräinen ympärys on sen 11,7cm. Se 12cm halkaisija on sitten jotain, mitä ei löydy kuin satunnaisilta merinisäkkäiltä (ja tietenkin palstamammojen miehiltä).
*huokaus*
Kestä Jonne vielä viikko, niin pääset takaisin koulun penkille.