Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettitreenit, vinkkaa hyvä ja toimiva, varoita huonosta!

Sohvaperuna
30.12.2019 |

Olen päättänyt irtautua sohvasta ja tehdä rapistuvalle kunnolle jotain. Ongelma on se, että asun korvessa. Täällä voin käydä lenkillä tai hiihtää umpihankihiihtoa.
Inhoan kumpaakin 🙈
Netin tarjonta vaikuttaa aika kirja alta.
Mikä olisi hyvä ohjelma, jolla sohvaperuna pääsisi kuntoon - ja samalla voisi tippua painosta 15 kg. Painonpudotus ei kuitenkaan ole päätavoite, vaan lihaskunnon kasvatus.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa hashfit, siellä monia eri treenejä. Itse tykkään hiit-treeneistä. Ne on helppoja toteuttaa.

Vierailija
2/5 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jillian Michaels 30 day shred jos jostain löydät, ja Winsor pilates. Kumpiakin voi harrastaa ihan kodin lattialla, Jillian vaatii jotkin käsipainot mutta niitä voi korvata vaikka puolen litran vesipullot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja lisään vielä: en voi lähteä kuntosalille, mutta tekisin mielelläni erilaisia treenejä kotona, joogaa, jumppaa, pienessä olkkarissa tehtäviä airobic-juttuja, kahvakuulaa yms.

Vierailija
4/5 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulenpa kuokkimaan samaan ketjuun. Voiko nettitreeniohjelmia maksaa smartumilla?

Vierailija
5/5 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ainakin treenaakotona.com, sen vois maksaa Smartumilla. Mutta en tiiä onko hyvä, en oo kokeillut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan