Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiseuden merkitys sinulle

Swan
28.12.2019 |

Mitä naisena oleminen ja naiseus sinulle merkitsevät?

Suomessa ja länsimaissa naiseus ja naisena oleminen voivat erota paljonkin kehitysmaista ja vaikka islamin maista.

Kerrotko myös naiseuden ja naisena olemisen merkityksien lisäksi oma ikäsi :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan ilmaista vapaasti omaa naiseuttani ja olla sellainen nainen kuin haluan.

Olen aika naisellinen ja klassinen nainen ja arvostan perinteisiä asioita, kuitenkin pienellä twistillä. Tasa-arvon ajattelen niin että naisella ja miehellä on sama ihmisarvo ja se on minulle itselle tärkeää.

Nainen saa laittaa hunnun tai peittää itsensä mutta sen pitää lähteä naisen omasta halusta. Kukaan muu ei saa sanella miten tulisi pukeutua tai käyttäytyä, varsinkaan miehet. En voi sietää eriarvoisuutta enkä naisten alistamista.

Niistä perinteistä arvostan kohteliaisuutta naisia kohtaan ja sitä että naisiin liittyy ns pieni mystinen verho. Pidän siitä että ovia avataan ja tervehditään kohteliaasti. Vanhemmat herrasmiehet saattaa vielä nostaa hattua tervehtiessään ja se on mukava tapa.

Vierailija
2/7 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään, olen ensijaisesti ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonitoiminta, kuukautiset, raskaus, synnytys, imetys... Ihan hanurista, kauniisti sanoen. Inhoan naiseutta. Äitiys on ehkä naiseuden paras puoli, ilman sitä tämä ei kannattaisi.

Vierailija
4/7 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuoltani en juuri ajattele arjessa ja toivon kaikille sukupuolesta riippumatta mahdollisuutta tasa-arvoon. Naiseudella on monenlaisia ilmenemismuotoja, eikä sitä määritä se, haluaako tai saako lapsia, miten pukeutuu yms. Silti naiseus edelleen on minulle pohjimmiltaan vahvasti sidoksissa lisääntymiskykyyn, kohdussa elämän rakentumiseen ja äidin ja lapsen symbioosiin.

Vierailija
5/7 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on miehen kylkiluusta veistetty juonitteleva mutta seksuaalinen käärme

Vierailija
6/7 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupolvien ketjua ja yhteyttä esiäiteihin. Viisautta. Äitiys liittyy naiseuteeni minun elämässäni, mutta yleisesti ei tarvitse olla äiti ollakseen nainen, tietenkään. Naiseudesta ja tyttöydestä johtuen olen joutunut seksuaalisen väkivallan ja häirinnän uhreiksi, tämä yhdistää lähes kaikkia suomalaisia naisia toisiinsa ja on merkityksekästä.

Vierailija
7/7 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi näyttää miehille että heitä ilmankin voi elää.

Ja oikeastaan paljon mukavammin.

Toteutan itseäni ihan kuten haluan. Miesten omaa tyhmyyttä kuvitella että kokemusteni kasvattamana enää miellyttelisin, helppoilisin tai mitään muutakaan oksettavaasontaa.

Ne oikeesti älylliset kyvyt voi käyttää johonkin oikeeseen.

Instakin voi olla täynnä älyn nousevia tähtiä... Mensalaisia ja nuupelisteja...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi