Apua! Alko supistaa aukioloaikojaan vuoden alusta!
Raitistuuko nyt tämä viinapäinen kansa?
.
.
https://www.alko.fi/alko-oy/uutishuone/ajankohtaista/katso-32-myymalan-…
Kommentit (15)
Ei tuossa raitistumista haeta, tosi juoppo hankki juomansa oli aukiolo sitten mikä hyvänsä.
Ihan järkevää, kun ollaan jo pitkään haettu alkoholit edullisemmin tuolta lahden takaa.
Noissahan on tavallista suppeammat ajat jo muutenkin. Ei ole kylillä asukkaita.
Ei osunut kohdalle. En tosin tiedä aukioloaikoja. Taitaa olla yli vuosi, kun kävin viimeksi. Juomat tuodaan halvemmalla kotiovelle.
mistä nyt haen aamukossuni?? Tapanani on korkata 9.02
t:ullanlinnalainen.
Tässä maassa kaikki muutkin ovet on jo säpissä tai olemme avoinna tiistaina klo 6, ellei ole arkipyhä, ruokatauko, koulutuspäivä tai vietämme työtoverin eläköitymispäivää.
Alkolle sama tasa-arvoinen mahdollisuus.
Lopuksi voisimme sulkea koko suomen, toimittakoot asioitaan kotona netillä ketkä osaa. Jos ei osaa-ajatella ohjelmoijan aivoilla-niin istukoon lopulta ongelmien seurauksena kaltereiden takana narskutellen 2 krt viikossa selliin heitettyä luuta ja vettä lasillinen päälle.
Tämä on sitä paljon mainostettua monopolin palvelua. Tämän takia viiniä ei pidä saada tavallisiin kauppoihin, koska Alkon myyjä tietää mikä rypäle sopii parhaiten mihinkin ja palvelee lähes kellon ympäri.
Helsingissäkin on ihan tyhjiä Alkoja lauantaisinkin...kuka noilla hinnoilla enää ostaa mitään. Itse kävin hehkuviinipullon ostamassa, ei paljoa vuodessa. Loput Virosta.
Vierailija kirjoitti:
Helsingissäkin on ihan tyhjiä Alkoja lauantaisinkin...kuka noilla hinnoilla enää ostaa mitään. Itse kävin hehkuviinipullon ostamassa, ei paljoa vuodessa. Loput Virosta.
Miksi haet, kun voi tilata? Sieltä saa viiniä lavallisen DHL:n toimittamana kotiovelle.
pääkaupunkiseudulla on niin paljn alkoja että ei haittaa vaikka muutama lyhentää aukioloaikoja. tosin muutama alko lyhentää myös kehäkolmosen ulkopuolella. en usk että tämän takia tarvitsee helsinkiläisten olla kuivin suin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haet, kun voi tilata? Sieltä saa viiniä lavallisen DHL:n toimittamana kotiovelle.
olet kyllä aikaminen alkoholisti. yhteen lavaan menee useita pahvisia olutlaatikoita.
Vierailija kirjoitti:
mistä nyt haen aamukossuni?? Tapanani on korkata 9.02
t:ullanlinnalainen.
Mietin samaa. Pitää varmaan aloittaa ruokakaupan juomilla odotellessa.
Kun kuulin tuon uutisen, mietin koska olen edes käynyt viimeksi alkossa? Taisi olla toukokuussa. Voisin ihan reippaasti elää ilman koko puulaakia.