Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita sairaana tällä hetkellä?

Vierailija
28.12.2019 |

Toista päivää järkyttävässä kuumeessa ja pääkivussa, olis joululomaakin mutta tää vietetään sängyn pohjalla.. :(

Onneks sentään saa saikkutodistuksella lomapäivät takasin. Kohtalotovereita?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Influenssaakin on liikkeellä..

Vierailija
2/6 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä poden särkynyttä sydäntä. Ero tuli elämäni suuresta rakkaudesta. Ja nyt en tiedä mitä teen. En pysty syömään, en nukkumaan en mitään. Kohta oon fyysisestikin sairas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä poden särkynyttä sydäntä. Ero tuli elämäni suuresta rakkaudesta. Ja nyt en tiedä mitä teen. En pysty syömään, en nukkumaan en mitään. Kohta oon fyysisestikin sairas.

Voi ei oon tosi pahoillani.. Onko sulla ketään kelle puhua tosta?

Ap

Vierailija
4/6 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä flunssa. Neljättä päivää aloitellaan. No, saa aainakin "luvan kanssa" vaan löhötä ja lukea ja päikkäröidä.

Vierailija
5/6 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin suunnitellut pitkää kävelyä, kun pitäisi olla harvinainen aurinkoinen pakkaspäivä. Mutta katin kontit, yön aikana iskenyt joku flunssapirulainen. Kurkku kipeä, pää tukkoinen ja olo jyrän alle jäänyt. 😣 No ei sentäs mikään aloittajan influenssa kuitenkaan, paranemisia sulle!

Vierailija
6/6 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei oon tosi pahoillani.. Onko sulla ketään kelle puhua tosta?

Ap

No eipä oikein ole. Mutta kyllä aika auttaa. Kai. Kun vaan kestäis tätä oloa. Niin paha olla, että ei edes itku tule. Tulee kai se aikanaan ja sitten vähitellen helpottaa. Nyt on vaan mentävä hetki kerrallaan ja muistutettava itseään, että hengitä.

t. Särkynyt sydän

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi