Jos ystävyys katkeaa...
...koska on sopivaa lämmitellä sitä uudelleen? Kuinka kauan pitää odottaa...?
Kommentit (18)
Ehkäpä toinen katkaisi sen syystä, eikä kannata mennä lämmittelemään.
Mikäli itse mokasit, pyydä anteeksi heti kun tajuat tilanteen oikean laidan.
Jos "ystäväsi" loukkaantui sinulle jostain väärinkäsityksestä, niin anna mokoman olla. Keksi tekosyyn millä pääsi susta eroon. Ota meistä naisista nyt selvää sitten miksi halusi niin toimia. Helpommalla pääset ilman draamaqueeniä elämässäsi. Äläkä syyttele itseäsi. Aikuiset - myöskin naiset - osaavat puhua ikävistä asioista huutamatta ja selvittää asiat.
Terveisii vaan entiselle hyvälle ystävälle joka veti kilarit jostain ihan käsittämättömästä ja en ihan varmasti ala tuhannetta kertaa selvittelemään mistä rouva nyt tällä kertaa loukkaantui. Tulikiven katkuinen tekstari tuli missä syyteltiin ties mistä. Tuli oikeasti että aha, selevä homma. Kiitos ja kumarrus.
Vaikka heti. Mitä kauemmin menee sen vähemmän kiinnostaa.
Ystävä on miespuolinen, minä nainen.
Syy oli, että olimme liikaa tekemisissä (joka minusta hieman outo syy kun ”mitään” ei ollut).
Ap
Ehkä hän koki yhteydenpitosi liiallisena ja päällekäyvänä joten ahdistui. Mulle kävi kerran noin. Yritin saada miestä pysähtymään yhdeksi hetkeksi että olisin voinut kertoa että hei lepo vaan, tässä mihinkään ole kiire. Mutta mies paahtoi vaan omissa sfääreissään. Ehkä olikin hyvä niin. Ei ole tullut mieleen lämmitellä sitä minkä itse katkasin. Ehkä se oli merkki ettei puhuta samaa kieltä.
Kaipa sitä voi puolen vuodenkin jälkeen laittaa. Laita Hyvää Uutta Vuotta! Siitähän se ratkeaa reagoiko mitenkään. Itse hukkasin tyypin numeron jo...
Jos ystävyys on katkennut, niin se tarkoittaa, ettei toinen halua enää olla yhteyksissä. Jätä rauhaan tämä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Ystävä on miespuolinen, minä nainen.
Syy oli, että olimme liikaa tekemisissä (joka minusta hieman outo syy kun ”mitään” ei ollut).
Ap
Hän ei halua sinun yhteydenottoasi tai ystävyyttä. Koeta hyväksyä se ja etsiä muita ystäviä.
Niinhän olen kunniottanutkin, en ole ollut yhteydessä.
Pohdin vain, koska voi ystävyyttä yrittää, ilmeisesti miehellä oli liikaa tunteita ja puhalsi pelin poikki. Minun puolestani voidaan olla kavereita / ystäviä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos ystävyys on katkennut, niin se tarkoittaa, ettei toinen halua enää olla yhteyksissä. Jätä rauhaan tämä ihminen.
No ei se kyllä näinkään aina ole; itselläni katkesi välit ystävään ja olin helpottunut kun hän vihdoin otti yhteyttä - nykyään olemme kuin ennen.
Ohis
Kannattaako lämmitellä enää kun kerran katkennut? Minusta parempi antaa olla.
Harmittavaa, jos mies ahdistui tunteistaan niin että piti pistää poikki kaikki... varattu tuo mies?
Ehkä pystyisi tauon jälkeen olemaan ystävä, jos oma parisuhde ok?
Riippunee tilanteesta ja katkeamisen syistä.