Mitä äitihullun lapset saivat joululahjaksi?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Äitihullun äiti on nyt tänä jouluna jäänyt ikävän vähälle palstahuomiolle. 😢
Toivotaan, että naisparka sai kerrankin viettää rauhallisen joulun ilman pers.häiriöisen tyttären solvauksia.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi lapset asuvat isällään.
Mutta hullulla on kuitenkin oikeus marssia kysymättä sisään hänenkin kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Äitinsä toivoi myös jonain äitienpäivänä valkovuokkoja ja pyysi ä-hullua hakemaan niitä. VIRHE, hullu veti kilarit.
Miten niin pyysi? Pakotti hakemaan. En olisi hakenut, jos ei olisi pakotettu. Itsekin hait pakotettuna äidillesi kukkia?
Vierailija kirjoitti:
Luulin äitihullua pitkään vain trolliksi, mutta kun sama spämmi jatkui kuukaudesta ja vuodesta toiseen, kävi selväksi, että kyseessä on aidosti mielenvikainen yksilö.
En ole, vaan äitini ei kuunnellut minua. Sinustakin tulisi hiukan mielenvikainen, jos sinua ei kuunneltaisi, ja kilttinä ihmisenä pyrkisit kuitenkin toteuttamaan toisen toiveet. Äitini ei siis ollut toivonut valkovuokkoja joten siksi en mennyt poimimaan niitä hänelle. Ennen kuin hän pakotti.
Hän i siinäkään tilanteessa toiminut niin kuin normaali, terve aikuinen ja kysynyt, miksi en ollut muistanut häntä äitienpäivänä. Syy siihen oli TÄYSIN hänessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitihullun äiti on nyt tänä jouluna jäänyt ikävän vähälle palstahuomiolle. 😢
Toivotaan, että naisparka sai kerrankin viettää rauhallisen joulun ilman pers.häiriöisen tyttären solvauksia.
Yksin saikin sen viettää, emme käyneet siellä joululomallakaan, eivät edes lapset. Hahhah. Siitäs sai, ilkeä ämmä.
Jos vanhempi ei saa muistamista äitienpäivänä, menisi saatana sairas perserukka itseensä vaan. Se on vanhemman vika, jos lapsi ei koe tarvetta äitiäön muistaa. Äiti ei ole silloin kuunnellut lastaan ja osoittanut välittävänsä.
Minun äitini ei todellakaan osoittanut välittävänsä minusta ja kehtaakin vielä toivoa, että maksaisin hänen elämänsä perintörahoillani. Ei tule tapahtumaan. Käytän ne itseeni ja lapsiini.
Miksi ihmeessä minä olisin osoittanut välittäväni hänestä, kun hänkään ei osoittanut välittävänsä minusta? Ei kiinnostanut. Ja siitä se akka vain raivosi ja suuttui minulle, vaikka itsessään oli syy ja vika. Ja hän pakotti minut esittämään välittämistä. Mitään oikeaa, aitoa välittämistähän se ei ollut. Koska hän ei tunne sellaista minua kohtaan. Enkä minä häntä. Hän on paha kasa paskaa.
Lisää traumoja