Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, kysytäänpä kerrankin näin päin: mikä on mielestäsi sopiva määrä seksiä viikossa 40-v. aviomiehelle?

Vierailija
27.12.2019 |

Tai kuukaudessa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan kuinka paljon mies haluaa?

Vierailija
2/15 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksilöllistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen terveyden kannalta siinä joka toinen päivä .

parisuhteen kannalta vähintään kerran viikossa pitäisin miniminä, mutta kovin suhteellista tämä, kun ihmisillä on erilaiset kiireet arjessaan niin...

sitten kun menee siihen yhteen kertaan kuukausi, niin ollaan jo pahasti metsässä, niin miehen terveyden kuin parisuhteenkin kannalta. (olettaen ettei mies siis runkkaile ollenkaan harrastetun seksin lisäksi, of course)

seksi on parisuhteen liima, ei siitä mihinkään pääse.

Vierailija
4/15 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksilöllistä. Omasta kokemuksesta sanon, että 2 krt vko.

Vierailija
5/15 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole naista mutta joka toinen päivä pitää hieroa delffiinin nokkaa tai muuten tulee hyvin kireä ja vähän kreisi olo päähän.

Vierailija
6/15 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokka toinen päivä, joskus useammin. Silloin kun panettaa.

Vierailija
7/15 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

maija3333 kirjoitti:

miehen terveyden kannalta siinä joka toinen päivä .

parisuhteen kannalta vähintään kerran viikossa pitäisin miniminä, mutta kovin suhteellista tämä, kun ihmisillä on erilaiset kiireet arjessaan niin...

sitten kun menee siihen yhteen kertaan kuukausi, niin ollaan jo pahasti metsässä, niin miehen terveyden kuin parisuhteenkin kannalta. (olettaen ettei mies siis runkkaile ollenkaan harrastetun seksin lisäksi, of course)

seksi on parisuhteen liima, ei siitä mihinkään pääse.

Off topic, mutta ei minusta seksi ole parisuhteen liima. Minulla se on ”tieto” siitä, että me kaksi kuulumme yhteen. Sitä kyllä ihmettelen, miksi minulla tällainen ”tieto”on....

Vierailija
8/15 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiva määrä on joku kerran viikossa. Näin nelikymppisenä tuo seksi on mennyt niin vaikeaksi, kuten "tavallinen seksi" ei enää miestä selvästi inspiroi. Mun pitää hänen mukaansa olla aina jossain piiskattavana pallo suussa tai olla leikkimässä syväkurkkua. Meillä menee tunti pari siihen kun pitää ensin lakata varpaankynnet, liimata tekokynnet ja sheivata alakerta. Niin voin sanoa että tosiaan ne tekokynnet kestää tasan sen kaksi päivää. Sitten pitää taipua ties mihinkä asentoihin, että juttu toimii.

Toista se oli parikymppisenä. Silloin riitti tavallinen seksi.

Vierailija
9/15 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasimme mieheni kanssa 41 v, jolloin oli joka päivä.

Nyt mies on alkanut pihdata ja on enää kerran noin kolmessa kuukaudessa. Asiasta on puhuttu, eikä se näytä siitä muuttuvan mihinkään.

Tiedän että tämä on paha, mutta olen alkanut kallistua siihen suuntaan, että jos sattuisin yllättäen jossain tapaamaan jonkun seksikkään ja halukkaan miehen, niin voisin harkita avioliiton ulkopuolista seksiä.

Jos olisi kotona edes kerran viikossa, niin silloin pitäisin suhdetta vielä seksuaalisena, kaksi olisi jo oikein hyvä ja todella erinomainen olisi vaikkapa kolme kertaa viikossa.

N47

Vierailija
10/15 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopiva määrä on joku kerran viikossa. Näin nelikymppisenä tuo seksi on mennyt niin vaikeaksi, kuten "tavallinen seksi" ei enää miestä selvästi inspiroi. Mun pitää hänen mukaansa olla aina jossain piiskattavana pallo suussa tai olla leikkimässä syväkurkkua. Meillä menee tunti pari siihen kun pitää ensin lakata varpaankynnet, liimata tekokynnet ja sheivata alakerta. Niin voin sanoa että tosiaan ne tekokynnet kestää tasan sen kaksi päivää. Sitten pitää taipua ties mihinkä asentoihin, että juttu toimii.

Toista se oli parikymppisenä. Silloin riitti tavallinen seksi.

Mulle riittää 69 esileikki ja tissien imeminen. Takaapäin panoa missä voin puristella pakaroita ja katsoa kun sun hiukset tulee alaselän päälle tai saarnamies asento missä voi kielisuudella samalla (french kissing).

T:29v boi

Vierailija
11/15 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen mukaa mitä miehellä on varaa maksaa.

Vierailija
12/15 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen on vielä niin nuori, että pitäisi haluta ainakin kaksi kertaa viikossa. Jos ei halua on jossain vikaa.

Vierailija
13/15 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä suunnitellut meidän seksimääriä tuonne asti (yli 10 v aikaa), mutta toivottavasti nautimme silloin vielä seksistä toistemme kanssa. Ainakaan oman äitini halut eivät lakanneet vielä viisikymppisenäkään, sen tiedän valitettavan hyvin...

Vierailija
14/15 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysytään vaimolta niin 0kertaa viikossa. 0 kertaa kk. 0 kertaa vuodessa

Vierailija
15/15 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 kertaa viikossa mahtava. 4kertaa viikossa ok. 3 kertaa viikossa välttävä. 1kerta viikossa katastrofin alku. Jos jää viikko välistä katastrofi! Itselle seksi on se liima mikä pitää yhdessä. Jos se menee liian vähäiseksi kyllä ne muut rupee näyttämään syötävän hyvältä. Jos seksi suhteessa loppuu tarkoittaa se minulle lupaa hakea sitä muualta tai pistää kattilat jakoon.