Ns. Teekkaripila vai jotain muuta?
Törmäsin sellaiseen käsitteeseen kuin teekkaripila. Kyllähän muutkin pilailee, mutta tuli mieleen yksi erikoinen juttu aika tasan 20v takaa:
Olin 18v, asuin jo yksin, olin laittanut treffi-ilmoituksen muistaakseni silloisen City-lehden kautta tekstarilla. No, vastauksiahan tuli enkä muista tasan tarkkaan miten juuri tämä henkilö ensin viestitteli, mutta lopulta puheluissa kertoi että heillä on Helsingissä kämppä, he jollain tavalla vedättävät kaveria jolle etsivät muistaakseni kuukaudeksi asuinkaveria, joka huijaisi tuota kaveria pukeutumaan sukkahousuihin ja lakkaamaan kynnet jne.
Tämän tarkemmin en asioita muista, mutta ihan mielenkiinnosta kuuntelin näitä juttuja koska koko homma kuulosti niin älyttömältä.
Lopulta vaan lakkasin vastaamasta koska löysin ihan oikeaa ja mielenkiintoista seuraa ja tuli muuta tekemistä :)
Onko tällainen ollut joku teekkaripila?
Kommentit (8)
Eo ole. Teekkaripilat eivät kohdistu yksittäiseen ihmiseen. Googleta, jos haluat tietää, millainen on teekkaripila, en jaksa sitä nyt sulle alkaa avaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Eo ole. Teekkaripilat eivät kohdistu yksittäiseen ihmiseen. Googleta, jos haluat tietää, millainen on teekkaripila, en jaksa sitä nyt sulle alkaa avaamaan.
Kukas sun muroihin pissi?
Älä vastaa sitten mitään jos et jaksa muuta kuin äksyillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä vastaa sitten mitään jos et jaksa muuta kuin äksyillä.
Olisko helpompi jos vastailisit ketjuihisi vain itse jos odotat saavasi pelkästään tietynlaisia vastauksia? Oikeastaan olisi vielä helpompi jos et edes postaisi niitä siinä tapauksessa julkisille palstoille koska muut ei voi arvata ketjujesi tarkoituksia.
Teekkaripilan luonteesta tuo on oikeassa ja sinä väärässä.
Ja ap on kaksikymmentä vuotta pohdiskellut, että mahtoiko olla teekkaripila!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä vastaa sitten mitään jos et jaksa muuta kuin äksyillä.Olisko helpompi jos vastailisit ketjuihisi vain itse jos odotat saavasi pelkästään tietynlaisia vastauksia? Oikeastaan olisi vielä helpompi jos et edes postaisi niitä siinä tapauksessa julkisille palstoille koska muut ei voi arvata ketjujesi tarkoituksia.
Teekkaripilan luonteesta tuo on oikeassa ja sinä väärässä.
Miten mä voin olla väärässä kun en väittänyt mitään?
Vierailija kirjoitti:
Ja ap on kaksikymmentä vuotta pohdiskellut, että mahtoiko olla teekkaripila!
Heh, no en ole, sattuipa vaan tapaus muistumaan mieleen eräästä asiasta. Teekkaripiloista en ollut aiemmin edes kuullut.
Teekkärijäynän tarkoitus on naurattaa jäynän kohdetta, jäynän tekijää ja yleisöä. Eli siinä mielessä ei ole jäynä tai sinakaan onnistunut sellainen.
Kuulostaa aika tavanomaiselta humalassa saadulta teekkarien päähänpistolta.