Joko näitte The Rise Of Skywalkerin?
Oli sontaa. Star Wars tuhottu. Marvel seuraavaksi. Hyhhyh tätä nykyaikaa. Koreaa visuaalista menoa, mutta kukaan ei enää osaa kirjoittaa kunnon tarinaa ja dialogia.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Kyseinen elokuva oli pilattu feministisellä juonella joka on nykypäivää muttei kiinnosta ketään muuta kuin sitä kovaan ääneen kiljuvaa 1% ääri vähemmistöä.
Ei, se ei kiinnostanut meitä. Oli aivan palikka.
T. Lesbofeministit
Seuraavaksi kuulemma tulossa ties kuin mones remake Carriesta ja pääosiin tietenkin värillinen jota valkoinen sakki kiusaa.
Joooooooooo meen kattoon uudestaan huomenna, oli best <3 haters gonna hate, mä sain just mitä halusin :D
En nähnyt eikä tarvitsekaan nähdä kun tiedän että se on luokattoman huono ja todennäköisesti samankaltainen lopetus kuin Avengerssissa. Amerikkalaisilal on valtavat budjetit luoda hienoa taidetta, mutta ainoastaan huolehditaan siitä audiovisuaalisesta puolesta ja sitten se itse tarina on ripulipaskaa. Enpä muista Troijan jälkeen montakaan hyvää jenkkileffaa nähneeni ja siitäkin alkaa jo olemaan 15 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Kyseinen elokuva oli pilattu feministisellä juonella joka on nykypäivää muttei kiinnosta ketään muuta kuin sitä kovaan ääneen kiljuvaa 1% ääri vähemmistöä.
Vierailija kirjoitti:
T. Lesbofeministit
Sehän siinä hämmentävää onkin, että Hollywood haluaa jostain kumman syystä hännystellä kohdeyleisöä, joka ei voisi vähempää välittää koko genrestä.
The Force Awakens ja The Last Jedi olivat niin karmeita, että en edes vaivautunut katsomaan Rise of the Skywalkeria teatteriin. Juoni kuulostaa lähinnä 12-vuotiaan kirjoittamalta paskalta fan fictionilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Lesbofeministit
Naissankarit on aina olleet mulle ok kun sellainen tehdään kunnolla. Toi Rey on taäysin sieluton ja overpowered pökkelö. Jos haluaa hyvää naissankarin mallia niin Ellen Ripley ja Trinity on aika hyviä lähtökohtia. Ja sitten pitäisi vielä osata kirjoittaa hyvä tarinakin. Ei nappaa nykyrainat kun ei niissä ole mitään sisältöä. Ihan kuin saisit joululahjaksi kauniin korean joulupaketin, jonka sisällä on valokuva siitä paketista kehyksineen.
Apua! Millä tavalla juoni oli äärifeministinen? Oon varmaan tyhmä kun en tajunnut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Lesbofeministit
Sehän siinä hämmentävää onkin, että Hollywood haluaa jostain kumman syystä hännystellä kohdeyleisöä, joka ei voisi vähempää välittää koko genrestä.
The Force Awakens ja The Last Jedi olivat niin karmeita, että en edes vaivautunut katsomaan Rise of the Skywalkeria teatteriin. Juoni kuulostaa lähinnä 12-vuotiaan kirjoittamalta paskalta fan fictionilta.
En pidä Adam Driverista laisinkaan. Ihan hirveä minusta. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Apua! Millä tavalla juoni oli äärifeministinen? Oon varmaan tyhmä kun en tajunnut...
No kun se Rey on liian voimakas ja onnistuu koko ajan kaikessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun se Rey on liian voimakas ja onnistuu koko ajan kaikessa.
Hyvä nosto, tärkeä nosto ja näin. Tämä viisi vuotta vanha puolen sivun keskustelu huonosta elokuvasta tarvitsi ehdottomasti tämän kommentin jatkoksi.
+Luke Skywalker juo alienin tissimaitua