Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäi harvinaisen paha maku suuhun illan treffeistä...

Vierailija
26.12.2019 |

Kolmansilla treffeillä mies pyysi luokseen ja oli tarkoitus yöpyä miehen luona, mutta tulin tunti sitten kotiin. Syynä kotiinpaluuseen, kun mies otti puseron pois ja oli vaihtamassa yövaatteet niin näin hänen tatuointinsa. :( Salamana keksin tekosyyn, että on lähdettävä enkä voi yöpyä miehen luona. Rehellisesti inhoan tatuointeja! :(( Mies on laittanut monta viestiä ettei ymmärrä mikä illassa meni pieleen. Mitä tuolle voi sanoa?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu mun kaa treffeille. Ei oo tatuointeja eikä tule!

T.heteromies37

Vierailija
2/24 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot vaan ettet tykkää tatuoinneista, mitä sitä valehtelemaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs vika leimalihassa?

Vierailija
4/24 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että inhoat tatuointeja, etkä siksi voi jatkaa. On aika epäreilua ghostata muuten hyvä ihminen tuollaisen syyn takia kertomatta miksi. Sillä voi olla valtava vaikutus hänen elämäänsä jatkossa. 

Vierailija
5/24 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asia on sinulle noin tärkeä, miksi et ole kysynyt asiasta ennen vaatteiden riisumista? Nyt vaikutat lähinnä pinnalliselta keskenkasvuiselta idiootilta.

Vierailija
6/24 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne pimeässä tunnu.

Vierailija
7/24 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs vika leimalihassa?

Kukaan järkevä aikuinen ihminen ei pidä kehoaan taidemaalauksena eikä ota tatuointeja.

Vierailija
8/24 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne pimeässä tunnu.

Oli tarkoitus yöpyä= nukkua, ei harrastaa seksiä.

Vierailija
9/24 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen kerta kun tekee mieli kysyä, onhan tämä provo..? Oikeasti, tatuoinnit sinulle syy loukata toista ihmistä? Vähän kuin joku lähtisi lätkimään kun jollakin paidan alla arpia... jos ei ole kasvoissa tai peitä koko vartaloa niin ongelma ei voi olla todellinen.

Sinuna keksisin vähän suuremmat ongelmat tai olisin yksin. Pyydä ainakin anteeksi tökeröä käytöstäsi.

Vierailija
10/24 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano että inhoat tatuointeja, etkä siksi voi jatkaa. On aika epäreilua ghostata muuten hyvä ihminen tuollaisen syyn takia kertomatta miksi. Sillä voi olla valtava vaikutus hänen elämäänsä jatkossa. 

Ghostata?

Vierailija
11/24 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asia on sinulle noin tärkeä, miksi et ole kysynyt asiasta ennen vaatteiden riisumista? Nyt vaikutat lähinnä pinnalliselta keskenkasvuiselta idiootilta.

Tämä

Vierailija
12/24 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen kerta kun tekee mieli kysyä, onhan tämä provo..? Oikeasti, tatuoinnit sinulle syy loukata toista ihmistä? Vähän kuin joku lähtisi lätkimään kun jollakin paidan alla arpia... jos ei ole kasvoissa tai peitä koko vartaloa niin ongelma ei voi olla todellinen.

Sinuna keksisin vähän suuremmat ongelmat tai olisin yksin. Pyydä ainakin anteeksi tökeröä käytöstäsi.

Miten helvetissä olen loukannut? Arvet kertovat elävästä elämästä, tatuoinnit kertovat rikollisuudesta ja epäonnistumisesta elämässä. Haluan ja ansaitsen tatuoimattoman miehen, koska itselläkään ei ole eikä tule tatuointeja. Miksi ne rumat kuvat kuvat pitää ottaa ihoon eikä maalata tauluina kodin seinille?

Vierailija
13/24 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin sanonut miehelle etten pidä tatuoinneista ja mies itse kysyi onko minulla niitä, mutta jätti kertomatta että hänen ihonsa on täytetty rumilla kuvilla.

Vierailija
14/24 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit on white trash touhua...moni lupaava nainen on jäänyt sen takia rannalle.

Vierailija
15/24 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoi.....

Vierailija
16/24 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs vika leimalihassa?

Kukaan järkevä aikuinen ihminen ei pidä kehoaan taidemaalauksena eikä ota tatuointeja.

Kyllä, tämä on totta. Ikävä kyllä niitä wt-leimoja otetaan ennen kuin ollaan kasvettu järkeviksi aikuisiksi.

Kauhean alaluokkaista. Tajusin juuri että omassa lähimmässä kaveripiirissäni (kymmenkunta noin nelikymppistä ukkoa) kellään ei ole tatuoinnin tatuointia. Eikä olla mitään bättre folkia.

Vierailija
17/24 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne pimeässä tunnu.

Sillon varsinkaan ne ei näy :)

Vierailija
18/24 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrot vaan ettet tykkää tatuoinneista, mitä sitä valehtelemaan?

Jos sanon totuuden pelkään ettei mies ymmärrä ja pyytää uutta treffimahdollisuutta. :( Minulla ei ole oikeutta pyytää toista poistamaan tatuointeja, vaikka mieli tekisi.

Vierailija
19/24 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne pimeässä tunnu.

Tämä ei onnistu koskaan! Tiedätkö miksi? Jos ja kun panettaa, unen päästä ei millään saa kiinni kun herkkuvartalo makaa vieressä.

Vierailija
20/24 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua ihan hyvin. En minäkään arvosta tatuointeja ja ne ovat minulle valintakriteeri.

En sano etteikö joku saa tatuointeja ottaa, mutta minun ei tarvitse sellaisen kanssa olla intiimissä suhteessa. Yhtään sen enempää kuin Che Guevara -paitaisen kanssa. Sellainen osoittaa huonoa arvostelukykyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi