Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävilläni on kamalasti kremppoja!

Vierailija
26.12.2019 |

Kyse nelikymppisistä, ulospäin terveen näköisistä naisista. Kuitenkin jokaista vaivaa jo joku. Omat vanhempani olivat ihan terveitä 70-vuotiaiksi asti, siksi tämä tuntuu niin hurjalta. Miten muilla?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alle nelikymppinen. 30-vuotiaaksi asti olin aivan terve. Olin todella harvoin edes flunssassa. Sitten yhtäkkiä 30-vuotiaana menin lääkärintarkastukseen ihan terveenä ja tulin takaisin etenevän, elinikäisen sairauden kanssa. Näinkin voi siis käydä. Minulla ei ollut siinä vaiheessa mitään oireitakaan vielä. Eipä tuo aina katso ikää, milloin kukakin sairastuu. Olen ollut aina laiha ja liikunnallinen ja syönyt terveellisesti. Olisi ollut hienoa olla terve 70-vuotiaaksi asti, mutta näillä mennään.

Vierailija
2/9 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ootas kun ohitat viiskymppiä..,.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino lisää nivelvaivoja ja selkäongelmia, samoin liikkumattomuus. Ja kun elämä on Netflixin kyyläämistä konvehtirasian äärellä...

Vierailija
4/9 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman huomannut. Itse olen 44 ja fyysisesti kuluttavassa työssä sekä harrastuksissa. Epäilen että itselläni ei ole vanhempanakaan vaivoja kun tykkään repiä kaikenlaista raskasta. Tai voihan olla että romahdus tulee ja yhtäkkiä kroppa onkin lopussa. Selkä ja nivelet ehkä ensin. Tähän asti olen ajatellut että sillä se paranee millä on tullutkin. Joka ilta kroppaa särkee enkä palaudu enää parissakaan päivässä mutta se on vaan hyvää kipua. Sormet ja kädet puutuu öisin ja SI-niveltä saa jumpata, mutta ei pahempaa

Vierailija
5/9 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin alle 30-vuotias ja selkä ja jalat on aika tohjona. Aina kun nousen sohvalta tms niin pitää muutama askel ottaa ennen kuin voi kävellä kivuttomasti. Lisäksi on muutakin vaivaa. Minkäs tälle voi. Normaalipainoinen olen, joten ei ole itse aiheutettua ylioainolla kroppaa rasittamalla.

Vierailija
6/9 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vaivoja voi sen ikäisillä jo olla? Minkähänlaista on 70-vuotiaana jos nelikymppisenä on jo kulumia sun muuta raskasta työstä jo lapsesta asti tehneiden vaivoja?

Vierailija
7/9 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 51v ylipainoinen eikä mulla ole mitään kremppoja. Myös veriarvot ja verenpaine hyvät. Kävelen joka päivä muutaman kilometrin, siinä liikunta. Syön pääosin terveellisesti, mutta usein herkkujakin (mikä voi selittää ylipainn, heh).

Mutta joo, ehkä nuo 10 v nuoremmat ovat melko kipeitä.

Vierailija
8/9 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 48v ystävällä on jo pahat kulumat ja välilevyn pullistumat, hädintuskin pystyy töissä käymään. Onneks mulla ei ole mitään kun yksin hoidan omakotitalon lumityöt ja muut hommat.

Vierailija
9/9 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sievinenkin sai uuden lonkkanivelen ja matinsalo, ei ihan tavatonta että tuunattavaa tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän