Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä olisi sellainen ammatti jossa saisi istua omassa toimistohuoneessa ja näpertää omia?

Vierailija
26.12.2019 |

Palkka mielellään 3000+? Vklp vapaat

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä olen Kelassa töissä ja työni teen etänä kotoa, joten ei ole ketään kyttäämässä ja läpättämässä vieressä. Toki en tee omiani, vaan ihan minulle määrättyjä työtehtäviä. Toki työaika on kotona on hyvin joustava ja voi välillä käydä vaikka salilla. Palkka on minulla n. 2700e/kk. Ja siis työaika ma-pe.

Tämä kuulostaa täydelliseltä! Mikä on sun koulutus jne.?

Olen sosionomi AMK.

Vierailija
22/26 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen itse it-alan hommia, oma huone, mutta toimistolla tarvii olla vaan 2pv viikossa ja loput etänä. Palkka reilu 4000€/kk. Aivan unelmahomma, enkä voi vieläkään käsittää, miten voin olla näin onnekas peruskoulupohjalta!

Vuonna 1997 aloitin it-alan työt mikrotukihenkilönä. Kyllä viisas ja älykäs aina pärjää ilman koulujakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule meidän toimistossa on omat huoneet, mutta meillä ei näpräillä. Meillä tehdään töitä. Palkat 3000-4000 tonnia kuukaudessa.

Vierailija
24/26 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talousassistentti. 

Vierailija
25/26 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjanpitäjä?

Tätä oonkin harkinnut, kiinnostaisi oppisopimuksella mutta ne työpaikat tuntuu olevan kortilla jossa sen voisi suorittaa.

Vierailija
26/26 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nerin kirjoitti:

No kuule meidän toimistossa on omat huoneet, mutta meillä ei näpräillä. Meillä tehdään töitä. Palkat 3000-4000 tonnia kuukaudessa.

Oho! 4000 tonnia kuussa kelpaisi minullekin.