Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä sairaanhoitajia jotka eivät ole tehneet valmistumisen jälkeen päivääkään alan töitä omasta tahdosta? Mitä sitten teitte?

Vierailija
26.12.2019 |

Valmistun ensi vuonna sairaanhoitajaksi ja olen aika varma siitä, etten tälle alalle jää. Alassa ei sinänsä ole mitään vikaa, mutta tämä ei vain ole minua varten. Opiskelua en todellakaan lopeta, koska olen kerta jo näin pitkällä joten ilman muuta käyn koulun loppuun ja otan paperit kouraan.

Olen jo alkanut miettimään, että mitäs valmistumisen jälkeen? Mikään ikuinen opiskelija en jaksa olla, sillä haluaisin oikeasti työelämään. Kaupan alasta minulla on kokemusta ja sinne voisin ehkä päästä, mutta kiinnostaisi myös muiden kokemukset, että mitä teitte opiskelujen jälkeen jos ette lähteneet alan töihin?
Olen myös pohtinut lentoemännäksi hakemista. Eläimet ovat myös lähellä sydäntä, joten esim. Eläintenhoitaja voisi olla hyvä.. mutta aika pihalla tässä vielä kyllä olen.

Myös muiden alojen ihmiset voi toki vastata, jos samanlaisia kokemuksia eli ala johon valmistui, ei ollutkaan se oma.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
2/5 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olet valmistunut sairaanhoitajaksi, sinulla on hyvät mahdollisuudet päästä lentoemännäksi kunhan pituus ja kielitaito ovat riittävät. Kannattaa vaan miettiä kiinnostaako tarjoilijan työ ahtaissa tiloissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalaan ottaisivat sinut varmasti ilomielin osastonsihteeriksi jos kelpuutat 2280€/kk-palkan.

Tutkinnosta olisi apua tuossa.

Vierailija
4/5 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen valmistumisen jälkeen mennyt töihin sote järjestöön ja pidän työstäni paljon.

Vierailija
5/5 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vielä tsekata kolmannen sektorin työpaikat. Sairaanhoitajia on yllättävissäkin paikoissa töissä, ei ole pakko olla terveysasemalla tai sairaalassa töissä. Paljon on nykyään myös digihoitajia ja yleistyy entisestään kokoajan, eli asiakaskontakteja ei ole ollenkaan, ainoastaan netin tai puhelimen välityksellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä