Ihminen saa mitä haluaa, jos oikein tahtoo.
Kommentit (9)
Ei ole. Ei ole lottovoittoa osunut kohdalle vaikka kuinka olen toivonut ja lotonnut.
Huoh... osassa asioissa. Et tietenkään saa ikinä pyydystettyä kuuta taivaalta. Sen sijaan voit päästä lääkikseen, vaikka olisit melko tyhmä, JOS harjoittelet aivan pirusti.
Ei taida olla kroonisten kipujen kanssa eläminen siitä kiinni, että haluaako kipuja vai ei.
No miten on omalla kohdallasi käynyt?
Pettymyksiä tuolla uskomuksella ainakin saa
Tavallaan kyllä. Aina olen saanut sen miehen, jonka olen halunnut, mutta on vaatinut pohjatyötä mm. ulkonäön suhteen. Olen saanut haluamani työt, mutta olen tehnyt niidenkin eteen paljon työtä. Sain kaksi lasta, mutta jouduin käymään läpi raskaat hedelmöityshoidot. Eli jos jotain todella haluaa, tekee asioita niiden saavuttamisen eteen pitkäjänteisesti ja sitten voi saada ne.
Valitettavasti vastaus on että jotakin voi saada ja saavuttaa mutta osa on mahdottomuus ja mahdotonta saada ja saavuttaa.
Ei tietenkään ole totta paitsi ehkä joillekin harvoille yksilöille voi onnistua.
Riippuu tietysti kuinka suuria ne halut on. Jos ei halua mitään valtavan suurta, niin sitten on ihan mahdollista.
En varmasti olisi ikinä tullut astronautiksi vaikka kuinka olisin halunnut.
No ei. Minä en esim. saa terveyttä.