Ymmärrätkö vittuilun päälle?
Tai siis itse en ymmärrä miksi pitää olla väkisin ilkeä muille. Etenkin työelämässä monet pitää tätä tapaa jotenkin normaalina. Kai se sitten tuo jollekin paremman mielen.
Kommentit (43)
En myöskään itse ymmärrä. Ei se mitenkään mukavalta tunnu. Usein ne jotka vittuilee on niitä jotka pitää itseään paljon muita kauniimpina. Tiiän sellaisia jotka vittuilee ja jos vittuilu kiellettäisiin niin niiden olis aika vaikeeta elää
Vierailija kirjoitti:
Kertoo vittuilijasta välittömästi kaiken tarpeellisen. Pahantahtoisen vittuilijan tunnistaa heti ja sellaiselle annan takaisin, mutta älyllisesti sillä tasolla ettei reppanat edes ymmärrä, mikä on parasta ikinä! Ystävien, hyvin työkavereiden yms kanssa vittuilu eri asia, se on harmitonta leikkiä ja kaikki tietää sen.
Mä en sitä ymmärrä lain. Peruna pitäisi työntää jokaiselle takaputkeen ja harjanvarsi perään.
Vittuilua harrastaa yleensä ne semmoiset elämässä epäonnistuneet yksinäiset reppanat. Eräs tällainen tietämäni henkilö, kehuskelee olevansa hyvä vittuilija, ja että vittuilee kaikki suohon. Omasta mielestäni vittuilu on aika kyseenalainen taito...
Usein ne jotka vittuilee on niitä jotka pitää itseään paljon muita kauniimpina.
Haha, reps. Just ne, jotka tietää olevansa ei minkään näkösiä, provosoituu jos joku on vaikka kaunis.
Hyväntahtoinen vittuilu on parasta huumoria, mitä tiedän. Tarkoituksellinen riidanhaastaminen sitten asia erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vittuilu ole välttämättä ilkeyttä.
En mäkään ymmärrä mielensäpahoittajia, eikä oikeastaan kiinnosta olla tekemisissä heidän kanssaan.
Mä en koskaan aloita veetuilua. Monen mielestä olen kiltti kunhan toinen ei ala. Sitten jos tekee majuri virheen ja aloittaa niin en tunne mitään sääliä. Verbaalisesti en jää toiseksi, täältä tulee takaisin niin että pesee, linkoaa ja vielä kuivaakin.
Siinä olen tosi paha että käytän huumoria. Laitan koko porukan nauramaan jos joku alkaa mulle.
Häiriintynyt tosikko ja armoton psyko. Huumoria sinusta varmaan löytyykin.
Ai jos pitää puoliaan eikä ota vastaan paskaa, niin on häiriintynyt tosikko psyko? Minä oon samanlainen kuin tuon kirjoittaja. Oon hyvä tyyppi ja kiltti mies, mutta autappa armias jos alat mulle vittuilemaan nolaustyyliin tai muuten pahat mielessä. Kuonoon tulee. Älykkäänä ihmisenä tarkoitan siis, että ei kirjaimellisesti kuonoon, vaan siinä muodossa että vaatii vähän älyä ja varmasti aikaakin ennen kuin tyhmempi vittuilija tajuaa että tulipa kuonoon. Saa muuten porukan todellakin nauramaan. Älä ala paremmillesi.
Vittuilu, joka luokitellaan hyväntahtoiseksi naljailuksi voi olla elämän suola. Mieheni osaa myös flirttailla vittuilemalla ja jos se naurattaa niin se on hyvä tunne. Itse vittuilen huumorilla, joka vaihtelee älykkäästä hölmöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
. Sitten jos tekee majuri virheen ja aloittaa niin en tunne mitään sääliä. Verbaalisesti en jää toiseksi, täältä tulee takaisin niin että pesee, linkoaa ja vielä kuivaakin.
Siinä olen tosi paha että käytän huumoria. Laitan koko porukan nauramaan jos joku alkaa mulle.
Majuri Virhe.
Palveluksessanne ja Tapani Tulette Tuntemaan
Voe luoja tätä WT-fingelskaa
Ookkei sovitaan vaikka näin. Tuo on oikeastaan aika osuvasti. Omastakin mielestä olen virhe. Harmi sinänsä ettei kukaan ole poistanut mua. Tykkään sanojen vääntelystäkin. Oikeaa enkkua puhun ja ymmärrän luultavasti paremmin kuin sinä.
Esimerkiksi irlantilainen muusikko kehui kun juteltiin niitä näitä ja kerroin pari vitsiäkin. Tarkennan kehui kielitaitoa kun enkku ei oo niinku eka kieli. Kun kysyin onko jotain mitä haluaisi osata suomeksi niin vastaus oli niitä teidän kirosanoja. Ne on/oli hänen mielestä parempia kuin enkun kieliset.
Vittuillaan välillä kavereiden ja sisarusten kesken. Leikkiä ja huumoria se on meille.
Hyvä vittuilu on kekseliästä ja osuvaa, aseettomaksi tekevää. Puree asenteelliseen tai ajattelemattomaan toimintaan ja kommentointiin. Huono vittuilu on vain loukkaavaa ja henkilökeskeistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mäkään ymmärrä mielensäpahoittajia, eikä oikeastaan kiinnosta olla tekemisissä heidän kanssaan.
Mä en koskaan aloita veetuilua. Monen mielestä olen kiltti kunhan toinen ei ala. Sitten jos tekee majuri virheen ja aloittaa niin en tunne mitään sääliä. Verbaalisesti en jää toiseksi, täältä tulee takaisin niin että pesee, linkoaa ja vielä kuivaakin.
Ai jos pitää puoliaan eikä ota vastaan paskaa, niin on häiriintynyt tosikko psyko? Minä oon samanlainen kuin tuon kirjoittaja. Oon hyvä tyyppi ja kiltti mies, mutta autappa armias jos alat mulle vittuilemaan nolaustyyliin tai muuten pahat mielessä. Kuonoon tulee. Älykkäänä ihmisenä tarkoitan siis, että ei kirjaimellisesti kuonoon, vaan siinä muodossa että vaatii vähän älyä ja varmasti aikaakin ennen kuin tyhmempi vittuilija tajuaa että tulipa kuonoon. Saa muuten porukan todellakin nauramaan. Älä ala paremmillesi.
Onpa yllättävää, että olet "kiltti" mies.
Vierailija kirjoitti:
Vittuilu, joka luokitellaan hyväntahtoiseksi naljailuksi voi olla elämän suola. Mieheni osaa myös flirttailla vittuilemalla ja jos se naurattaa niin se on hyvä tunne. Itse vittuilen huumorilla, joka vaihtelee älykkäästä hölmöön.
Nyt tuli sellaista että melkein pitäisi kieltää antamasta noin tarkkaa kuvailua. Tiedän ettei ole minusta. Neito on vain muutaman kerran sanonut että etkö tajua kuinka flirttiä sä heität? Siihen on vain niin helppo vastata totuudella. Katson silmiin ja sanon muille mä heitän huulta. Sä olet ainoa ketä pussaan.
On se 10 vuotta toiminut kun se on totuus. Jatkosta en tiedä. Sen tietää neitokin että jos ei halua niin on muita jotka haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa yllättävää, että olet "kiltti" mies.
Kyllä, olen todellakin kiltti. Se ei tarkoita sitä, että olisin kynnysmatto, vessanpönttö, että sietäisin paskaa. Pidän puoleni. Hyväntahtoinen vittuilu ystävien jne kanssa eri asia, kuten moneen kertaan jo todettu.
Joo ymmärrän ja laitan sen ihmisen tyhmyyden piikkiin. Nuorena en ymmärtänyt kun vittuiltiin lihomisesta ihan ilman huumoria niin jätin ne kaverit enkä ole kaivannut koskaan. Painoni on vaihdellut ja sen huomaa minkälainen suhtautuminen ihmisillä on sen mukaan mitä painan. Joitain harvoja paino ei haittaa eikä merkitse mutta suurimmalle osalle se on jokin haitta tai punainen vaate johonka pitää tottua tai ottaa se huomioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiusaajien maassa näin on. Pitää saada kiusata rauhassa. Se on tervettä meininkiä. Mä laitan huutelijat ja nolaajat ''listalle''. Voi mennä vuosia mutta kun tulee hyvä tilaisuus ja henkilö tulee uudestaan vastaan niin tasaan tilit.
T: Melko kiltti mies
Vittuilu on parhammillaan silloin, kun vittuilun kohde ei tajua, että sille vittuillaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä vittuilen esim mua kauniimmille, vanhemmille ja fiksuimmille. Otan niiltä luulot pois. Aina kaikilla on joku heikko kohta. Isken siihen heti. Eivät sitte uskalla alkaa mulle.
Aivan kuin veljeni heitukka.
Vittuilu on yliarvostettua. Valtaosa tuntemistani vittuilijoista on tylsiä ja yksiulotteisia ihmisiä. Eivät keksi elämäänsä mitään muuta hauskaa eivätkä voi päteä muilla avuilla, joten vittuilevat sitten ihmisille. Raukkamaiseksi touhu muuttuu silloin, kun vittuilevat jatkuvasti ihmisille, jotka eivät tajua olevansa vittuilun kohteena. Hauskaa tässä on se, että kun joku kyllästyy jatkuvaan vittuiluun ja potkaisee vittuilijan pois elämästään, tulee se vittuilijalle lähes aina shokkina. Sitten vetistelee, että "mikä sille nyt tuli, en minä millään pahalla tarkoittanut". Ihan oikein hänelle.
Ihan kiva, että yrität päteä kertomalla millaisia "me" ollaan sun luomassa utopiakuplassa.