Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähikauppa oli mennyt tänään jo klo 16 kiinni, olin että Waaaaaaaaaaat?????

Vierailija
25.12.2019 |

Kauppa oli joskus aikoinaan Siwa ja silloin se oli vuoden jokaisena päivän varmaan vähintään klo 21 asti auki. Kauppa muuttui muutama vuosi sitten K-marketiksi.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhäinhäväistyshän se on että kaupat ylipäänsä ovat auki Jeesuksen syntymäpäivänä.

Vierailija
22/51 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin täällä pk-seudulla osa kaupoista oli auki. Ymmärrän että jossakin perähikiällä on täysin turha pitää kauppaa auki, kun asukkaita on muutenkin vähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin täällä pk-seudulla osa kaupoista oli auki. Ymmärrän että jossakin perähikiällä on täysin turha pitää kauppaa auki, kun asukkaita on muutenkin vähän.

Esim.täällä perähikiällä Munchenissa, lähes kaikki kaupat ovat sunnuntaisinkin kiinni.

Vierailija
24/51 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim.täällä perähikiällä Munchenissa, lähes kaikki kaupat ovat sunnuntaisinkin kiinni.

Ketä kiinnostaa miten jossakin Saksassa kaupat on auki? Me asutaan Suomessa..

Vierailija
25/51 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti ei ainakaan häntä joka kuvittelee Helsingin olevan jotenkin urbaani maailmannapa, jossa tapa tehdä asioita on jotenkin hieno ja oikea.

Vierailija
26/51 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin iloisesti yllättynyt, että meidän s-market oli kiinni <3 

Ihana, että työntekijät saivat vapaata jouluksi.

Moni ois ennemmin töissä tuplaliksalla. Itsekin meen huomenna töihin ja saan siitä 300e ekstraa.

Vierailija
27/51 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin iloisesti yllättynyt, että meidän s-market oli kiinni <3 

Ihana, että työntekijät saivat vapaata jouluksi.

Moni ois ennemmin töissä tuplaliksalla. Itsekin meen huomenna töihin ja saan siitä 300e ekstraa.

Varmasti. Ja kuten jo kirjoitinkin, jos luit, heidän puolestaan olen iloinen, että täällä on auki myös noita s-kauppoja. 

Niin ja niihin keskitetään näitä työntekijöitä jotka haluavat olla töissä. Suurin osa on kuitenkin ekstroja.

Vierailija
28/51 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppias todennäköisesti vain laskenut ettei kannata pitää auki. Ongelma ei todennäköisesti olisi saada myyjiä palkka kun palkka tulisi isoilla prosenteilla.

Vierailija
29/51 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti ei ainakaan häntä joka kuvittelee Helsingin olevan jotenkin urbaani maailmannapa, jossa tapa tehdä asioita on jotenkin hieno ja oikea.

:D edelleen mitä me tehdään sillä tiedolla että jossakin Münchenissä kaupat ovat kiinni jouluna? Tää on suomalainen sivu ja täällä keskustellaan nyt lähinnä Suomesta.

Vierailija
30/51 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D edelleen mitä me tehdään sillä tiedolla että jossakin Münchenissä kaupat ovat kiinni jouluna? Tää on suomalainen sivu ja täällä keskustellaan nyt lähinnä Suomesta.

Jep, ja minä olen suomalainen, joka olen nyt Munchenissa ja siksi keskustelen täällä avoimella palstalla kanssasi tästä asiasta.  Joten asia kiinnostaa minua kovastikin. Kuulun myös ulkosuomalaisten palstaan , jossa moni ajattelee suomalaisten olevan niin ahdasmielisiä, että eivät näe mitään oman kuplansa ulkopuolelta, ja mielelläni haluan rikkoa tätä näkemystä.

Vierailija
31/51 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän olisin ihmetellyt että jos lähikauppa olisi tänään yheksään auki. Aiemmin olivat kiinni jo lain puolesta. Ei varmaan kannata maksaa tuplapalkkoja jos jokunen käy maidon ostamassa.

Vierailija
32/51 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän lähikaupat oli tänään suljettu. Lidl ja K-market.

Ihmettelin kun äitini väitti että heidän Lidl oli tänään auki ja kävivät kaupassa. Mitä ne siellä teki joulupäivänä?

Vierailija
33/51 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, ja minä olen suomalainen, joka olen nyt Munchenissa ja siksi keskustelen täällä avoimella palstalla kanssasi tästä asiasta.  Joten asia kiinnostaa minua kovastikin. Kuulun myös ulkosuomalaisten palstaan , jossa moni ajattelee suomalaisten olevan niin ahdasmielisiä, että eivät näe mitään oman kuplansa ulkopuolelta, ja mielelläni haluan rikkoa tätä näkemystä.

Ei ketään kiinnosta että Saksassa kaupat on kiinni jouluna. Miten se tekee suomalaisista ahdasmielisiä? Oot muutenkin aika urpo jos alat yleistää koko kansakuntaa. Et oo muutenkaan sanonut mitään asiallista, kunhan vain kerskunut miten asut siellä Münchenissä ja kuulut ulkosuomalaisten ryhmään jne jne. Ketään ei kiinnosta, usko jo.

Vierailija
34/51 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Citymarket auki kuuteen. Kävin.

Vierailija
35/51 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähi k-kauppa oli kuuteen auki. Hain pari pizzaa ja nakkeja.

Vierailija
36/51 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama, nythän puhuttiin Suomesta. Sitä paitsi mun saksalainen ystäväni inhoaa tuota, hänestä on mahtavaa kun Suomessa pääsee kauppaan sunnuntaina ja arkenakin aukioloajat ovat pitkät. Helpottaa joidenkin elämää kummasti, mutta onhan toiset tietysti helppo tuomita.

Vierailija
37/51 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama, nythän puhuttiin Suomesta. Sitä paitsi mun saksalainen ystäväni inhoaa tuota, hänestä on mahtavaa kun Suomessa pääsee kauppaan sunnuntaina ja arkenakin aukioloajat ovat pitkät. Helpottaa joidenkin elämää kummasti, mutta onhan toiset tietysti helppo tuomita.

Kiva, ja kuten kirjoitinkin niin en pidä siitä, että yksi mielipide nähdään oikeana,joten mehän nyt rikoimme tätä, kun on useita mielipiteitä.

Vierailija
38/51 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että oikein Münchenissä, wuhuuu! Minäpä olenkin asunut Miamissa!!

Vierailija
39/51 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että oikein Münchenissä, wuhuuu! Minäpä olenkin asunut Miamissa!!

Minä Bangkokissa. Siinä kunnon metropoli jossa kaikki 24/7 eikä kansalaisia alisteta huonompaan palveluihin vain jonkun tietyn uskonryhmän satuolennon syntymäpäivän takia.

Vierailija
40/51 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen enemmän hämmästynyt vieläkin siitä, että kaupat ovat ollenkaan auki joulupäivänä. Yli puolet elämästäni ehdin elää niin, että kaupat menivät kiinni aattona puolen päivän aikaan ja avautuivat seuraavan kerran tapaninpäivän jälkeen. Välillä oikeasti huomaan hämmästyväni näitä nykyisiä vapaita aukioloaikoja. 😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän