Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelisitte tästä?

Vierailija
25.12.2019 |

Löysin miehen luota vieraan naisen rintsikat. Sanoi että kun oli n.viikko sitten käynyt viimeisiä romppeitaan hakemassa eksänsä luota olivat ne vahingossa lähteneet mukaan hänen vaatteidensa seassa. Hän siis oli jo aiemmin huomannut ne mutta oli vaan ajatellut että ”oho” jättänyt ne vaan kaappiin lojumaan ja unohtanut kokonaan :( ei itsekään osannut antaa selitystä tälle miksei vaan heti ollut heittänyt menemään..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista

Vierailija
2/12 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että tämä on paskaakin paskempi provo

Vierailija
4/12 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa uskottavalta.

Vierailija
5/12 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei olisi ikinä keksinyt näin surkeaa provoa.

Vierailija
6/12 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei valitettavasti ole 😅 ja millä perusteella edes? Uskon siis tuon mitä mies on kertonut, että vahingossa ovat lähteneet mukaan, mutta sitä en ymmärrä miksi ei heti heittänyt roskiin

Vierailija
7/12 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh ei kai täältä sitten saa apua

Vierailija
8/12 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei valitettavasti ole 😅 ja millä perusteella edes? Uskon siis tuon mitä mies on kertonut, että vahingossa ovat lähteneet mukaan, mutta sitä en ymmärrä miksi ei heti heittänyt roskiin

Miehen logiikalla ajatteli, ettei voi heittää roskiin jos toinen huomaa ja pyytää palauttamaan? Tuskin sen ihmeempää.

Vierailija
9/12 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä nämä alapeukut? Uskon miestä, koska hän on aina ollut minulle rehellinen ja hän oli myös kertonut minulle tuosta vaatteidenhaku reissusta jo aiemmin. Ei siis ollut mikään epäuskottava selitys

Vierailija
10/12 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä nämä alapeukut? Uskon miestä, koska hän on aina ollut minulle rehellinen ja hän oli myös kertonut minulle tuosta vaatteidenhaku reissusta jo aiemmin. Ei siis ollut mikään epäuskottava selitys

Mikä tässä on siis ongelma?

Vierailija
11/12 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä on siis ongelma?

Niin no jos luit otsikon niin kyselin muiden ajatuksia tästä, mutta vastauksesi saa vaan provo huutelua

Vierailija
12/12 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen logiikalla ajatteli, ettei voi heittää roskiin jos toinen huomaa ja pyytää palauttamaan? Tuskin sen ihmeempää.

Aika hälläväliä asenteella hän siihen suhtautuikin, sanoin kyllä että jos ne vielä tulevat vastaan niin juttu oli siinä meidän osalta 🤷🏻‍♀️

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi