Mitä sanotte, miehet?
Jätin ex-aviomieheni lähinnä siksi, ettei hän ollut kiinnostunut seksistä edes kerran vuodessa. Minä en haluaisi olla viikkoa ilman, mutta naimisissa ollessa olin n. 2 v, sitä ennen seksiä oli noin kerran vuodessa. Kidutusta!
Olen ollut siitä asti sinkku lukuunottamatta yhtä kokeilua, jossa miehellä ei riittänyt aika ja kiinnostus kuin kertaan, pariin viikossa. Aika hyvä jo, mutta hän tuli aina alle minuutissa ja muutenkin: kerta viikossa aluksi? Olisin halunnut useamman kerran päivässä... Ei nähty joka päivä, nähtiin viikonloppuisin, kerta viikonlopussa oli hänelle hyvä. Minulle ei! Se jäi sitten muutenkin.
Olin silloin nuorempi (yli 40, mutta exiä vanhempi), hoikka, kaunis kai, pitkähiuksinen jne. Ei silti...
Nyt on mennyt vuosia sinkkuna. Olen syönyt suruuni, koska tiedän että ylipainoisella seksi kiinnostaa vähemmän. Siinä siis minun selitykseni pönäkkyyteen. Nyt pärjään paremmin ilman ketään.
Jos on seuraa, ei ole suruja. Rakastan seksiä, ruoka unohtuu, laihdun nopeasti. Mutta siinä on se vika, että seksi kiinnostaa enemmän... Yksin on siis helpointa olla plösönä.
Pointti siinä, että yksin on eri kuin yhdessä ja miksi eukko on plösö.
Uudenvuoden lupaukseni: en enää syö yksinäisyyteen ja seksin kaipuuseen. Laihdun siis ja jos lopulta löytäisin kumppanin! Muuten luovutan lopullisesti.
T. Kaunis ja kiva 49 v.
Kommentit (8)
Tämä naisten asenne terveellisiin elämäntapoihin on mielestäni tosi kummallinen eli että ollaan hoikkia vain miehiä varten.
Itse miehenä olen aikalailla ikisinkku mutta pidän itseni silti atleettisen timmissä kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä naisten asenne terveellisiin elämäntapoihin on mielestäni tosi kummallinen eli että ollaan hoikkia vain miehiä varten.
Itse miehenä olen aikalailla ikisinkku mutta pidän itseni silti atleettisen timmissä kunnossa.
Ei ole kummallinen, tuo on semmoista moraaliposeerausta mitä naiset yleensä harrastavat (laittaudun itseäni varten, ei miehiä varten).
En tiedä mitä tarkoitat ikisinkulla, mutta jos olisin itse luovuttanut naisten suhteen kokonaan, minusta tulisi todennäköisesti plösö aika nopeasti. Lihaksia voisin silti treenata.
Vierailija kirjoitti:
On meitäkin naisia, jotka nauttivat hyvästä olosta ja kunnosta aina.
Nykytrendeihin verraten olen liiankin hoikkanen mutta en välitä. En muokkaa itseäni miehiä varten vaan haluan, että se mies joka minusta kiinnostuu kiinnostuu minusta tällaisena kuin olen.
Seksiä saisin helposti, mutta olen parisuhdeihminen. Tervehenkisiä ja -järkisiä miehiä jollaisen kanssa suhdetta voisi harkita on harvassa, sellaisia joilla ei se treenaaminenkaan mene överiksi.
Ei kai kukaan lihota itseään sen vuoksi, että saisi halunsa nollaan? Minäkin olen sinnitellyt vähäseksisessä suhteessa liian pitkään, mutta tuo ei ole käynyt mielessäkään. Toivottavasti ap löydät kumppanin! Kohta onkin jo kesä ja terdekelit. :D
Kyllä! Seksitön suhde, josta puuttui läheisyys ja kosketus, laski itsetunnon ja masensi. Mies oli laiska sohvaperuna. Ryhdyin seuraksi ja söin suruuni. Kyllä, se helpottaa haluja.
Sinkkuna olin eron jälkeen hoikka, koska en enää mussuttanut miehen seuraksi. En kuitenkaan löytänyt kivaa miesseuraa (hoikkana ja hyväkuntoisena sinkkuna) ja kärsin kovasti seksuaalisesta puutteesta ja yksinäisyydestä.
Aloin korvata asiaa mussuttamalla ja tissuttelemalla. Kuntoilen edelleen lähes päivittäin, mutta olen lihonut ja ylipainoinen. Halut poissa enkä edes kehtaisi nyt antaa kenenkään koskea makkaroihini.
Kyllä läski on surusta tullut ja se on suojakerros, kaikki lihavat sen tietää! En saanut mitään sillä, että olin hoikka ja halukas, kärsin vain.
Ensi vuonna ehkä yritän uudestaan, sitten tuskin enää.
6. oli siis ap. Kiitos kommenteista!
Siis mitä sanomme mistä?
Melko höperöjuttua, jos suoraan sanon.
Miehenä sanoisin ettei kännissä kannata postata. Helposti tulee sekavaa tekstiä, jää välistä oleellista yms. Juovuksissa myös tuo itseymmärrys heikkenee.