Ostin vaimolleni suosituimman joululahjatuotteen eli hulavanteen ja nyt on helvetti irti
Ajattelin vaimon olevan tyytyväinen ja lahjaa antaessa sanoin hänen voivan sulattaa vähän kinkkua vyötäröltään mutta hänen silmiin syttyikin viha, raivo ja helvetinliekit yhtä aikaa ja koko joulun olen joutunut kuunnella huutamista.
Kommentit (33)
Uskaltaako tuota vannetta hoikempi edes hankkia? Luin, että siitä saa itsensä helposti mustelmille ja pieni lisäpehmuste omasta takaa tekee käytöstä vähemmän tuskallista.
Ehkä ajoitus oli huono: Jos et kuullut hänen ennen joulua toivovan/ihastelevan vannetta, rouvasi tuntien olisi kannattanut jättää ostamatta ennen uutta vuotta. Sitten olisit hankkinut sen "itsellesi" kannustimeksi ja puolihuolimattomasti jättänyt tyrkylle rouvallekin. Ajoitus, se on täräköiden (ja vähemmän täräköiden) naisten suhteen parasta, mitä voit opetella. Huumorin viljely sen sijaan kannattaa aina ja seuraavan kerran ennen ns hittilahjan hankintaa kokeilla kepillä jäätä ja kysäistä vaikka pokkana: "mitä oot mieltä jos pukki uskaltais tuoda mulle tuollasen....?"
Miksi te menette naimisiin tollasten pelottavien pirttihirmujen kanssa? Mä olisin vain nauranut, että tarpeeseen juu tulee, ja ollut iloinen lahjasta, jonka jouduin nyt ostamaan itse itselleni, kun mulla ei oo miestä. Jos joku muu olis sen vielä koonnut, niin olisin tykännyt tuplasti enemmän.
Se vaimo olis voinu vastata sulle ja sanoa että mahtaako sulla ukkopaha äly riittää tämän kokoamiseen.
Mä ihan luulun että se helvetti irtosi vasta sitten kun rouva aloitti pyörittelemään sitä vannetta. Sillä saa oikeasti hirveätä tuhoa aikaan sisätiloissa. Kaikki irtain kukkaruukuista taulutelkkareihin kärsii kun sellainen 1.5 - 3 kiloinen kärrynpyörä alkaa viuhtomaan ja maisemoimaan interiööriä uuteen uskoon. Sopii kyllä kon-marittajille ja uutta sisustusta hakeville siivoushulluille.
Ap valehtelee. Hänellä ei ole vaimoa. Jos olisi, ei ikinä uskaltaisi tuommoista sanoa.
Aloittajan ei kannattaisi olla parisuhteessa, kun ei osaa toista ihmistä kunnioittaa, saati arvostaa.
Mulla on vanne ja viimein pyörii molempiin suuntiin. Ostin selkävaivojen takia mutta on kyllä vyötärökin kaventunut. On mukavaa kun tuntee vatsan lihaksien toiminnan pyöritellessä
Vierailija kirjoitti:
Miksi te menette naimisiin tollasten pelottavien pirttihirmujen kanssa? Mä olisin vain nauranut, että tarpeeseen juu tulee, ja ollut iloinen lahjasta, jonka jouduin nyt ostamaan itse itselleni, kun mulla ei oo miestä. Jos joku muu olis sen vielä koonnut, niin olisin tykännyt tuplasti enemmän.
Just. Pirttihirmu, jos ei pidä hassuna juttuna sitä, että mies vihjailee "sun pitäis laihduttaa, jotta kelpaisit minulle".
Tuollaisena viestinä itse kokisin sen, jos mies antaisi lahjaksi kuntoilutuotteita.
Varmaan suuttui, kun joutuu margariinin avulla ahtamaan itsensä vanteeseen.
Minä taas haaveilen hulavanteesta,mutta en olevielä ostanut.Lapsenlasten hulavanteilla olen kokeillut,mutta ovat liian kevyitä.Kuulun ikäryhmään,jolloin ei nuorena "hulattu".Minua vanhemmat oli
"HULA-HULA-HULA.HULA.HULAHUU,KATSOPAS TÄTÄ"OlaviVirta.
Avomieheni nauroi ivallisesti kun sanoin,että tekis mieli hankkia hulavanne.
Olen kuuskymppinen ja hän pitää ajatustakin naurettavana.Mutta olen vain lukenut,että se voi todella kaventaa vyötäröä säännöllisesti käytettynä.
Tiedän tunteen kun vuosia sitten ostin tyttöystävälle hyppynarun. Käytti sitä ruoskana kuin Indiana Jones konsanaan! Puinenkahva osui melko napakasti takareiteen. Nykyään annan vain pehmeitä paketteja 😁
En ikinä huutaisi miehelleni enkä ole huutanutkaan, mutta tuollaisesta massalahjasta on ehkä poissa se henkilökohtainen ajatus. Sama assosisaatio liittyy siihen, että osti lahjan, josta on itselle iloa. Vaimo rehkii ilottomasti lahjallaan ja laihtuu, jotta minun on kivempi häntä katsella sun muuta...