Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin vaimolleni suosituimman joululahjatuotteen eli hulavanteen ja nyt on helvetti irti

Vierailija
25.12.2019 |

Ajattelin vaimon olevan tyytyväinen ja lahjaa antaessa sanoin hänen voivan sulattaa vähän kinkkua vyötäröltään mutta hänen silmiin syttyikin viha, raivo ja helvetinliekit yhtä aikaa ja koko joulun olen joutunut kuunnella huutamista.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et toteuttanet lahjatoivetta?

Vierailija
2/33 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olihan tuo aika tökerö kommentti vaikka lahjassa itsessään ei ollut mitään vikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvitusvaimon kanssa sattuu ja tapahtuu.

Vierailija
4/33 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain kanssa. Ilman kommentteja tosin. No itsekin olen ollut hiljaa, vaikka mielessä on, että kuvitteleeko se tosiaan mun vatkaavan tuota?

Vierailija
5/33 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa lähinnä että miten hulavanne paketoidaan? 🤔

Vierailija
6/33 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaa lähinnä että miten hulavanne paketoidaan? 🤔

Se kootaan paloista joten ei ole ongelma.

Vierailija
7/33 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on muuten mahdottoman hankalaa oppia sitä vannetta pyörittämään. Enkka on noin 30 sekuntia. Itse ostin itselleni enkä olisi pahastunut, jos olisin lahjaksi saanut. Mutta tuleehan sitä liikunta, kun nostelee nilkkoihin pudonnut vannetta ja taas yrittää lantiotaan vetkuttaa.

Vierailija
8/33 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi :D Me miehen kanssa intoiltiin ennen joulua molemmat, että toi ois hyvä! Mutta ei kylläkään hankittu.

Vierailija
9/33 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän en tehnyt tätä virhettä, että olisin lahjallani vihjaillut rakkaani olevan tuhdissa kunnossa. Sen sijaan ostin hänelle ajattoman tyylikkään koriste-esineen eli savisorsan. Hän mykistyi tämän upean käsityötaidonnäytteen äärellä niin, ettei ole vieläkään saanut sanaa suustaan paketin avattuaan.

Vierailija
10/33 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaa lähinnä että miten hulavanne paketoidaan? 🤔[/quote

se tulee palasina laatikossa,ei sen kummempaa]

Vierailija
11/33 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai vitsi mä taas olisin ollut onnellinen tuollaisesta hulavanteesta, kun olen itsekin sellaista katsellut ja tulisi ihan tosiaan tarpeeseen. Ja vaikka ei tulisikaan niin ei kai tuollaisen pyörittelystä haittaa ole hoikemmallekaan?

Vaimosi ei vissiin ole sinut kertyneiden kilojensa kanssa ja on vielä denial-vaiheessa.

Vierailija
12/33 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna ap herää vanteen 6 pätkää tungettuina aunukseensa. Rouvalle vinkki: kaaret haralleen ja nippusiteellä kiinni.

Vierailija
13/33 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun on muuten mahdottoman hankalaa oppia sitä vannetta pyörittämään. Enkka on noin 30 sekuntia. Itse ostin itselleni enkä olisi pahastunut, jos olisin lahjaksi saanut. Mutta tuleehan sitä liikunta, kun nostelee nilkkoihin pudonnut vannetta ja taas yrittää lantiotaan vetkuttaa.

Harjoittelu tekee tässäkin lajissa mestariksi. Itse pyöritän sitä niin, että oikea jalkani on hieman vasenta edempänä ja lantiolla teen pientä pyörivää liikettä myötäpäivään. Lapsena osasin pyörittämällä jopa palauttaa hulavanteen polvitaipeesta takaisin vyötärölle, mutta sen taidon olen jo kadottanut.

Vierailija
14/33 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei auta ei kirjoitti:

oisit kysynyt! Itekki oisin ottanu vittuiluna että pyöritäs tota läski!

Pesää ei nyt tuu,kettu saa jolkotella ihan omis housuis.

Mä olen nainen enkä kyllä ymmärrä mitä pahaa tuollaisessa hulavanteessa on jos lahjaksi saa? Ja ihan olen siis ylipainoinen vaikka kaipa tuollainen veivaaminen sopii normipainosellekin. Samaan aikaan on kuitenkin ihan täysin ok hankkia naiselle jokin karvannyppijä, kantapääkovettumien raspauslaite tai vaikka suurentava meikkipeili..

Vierailija
15/33 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai tinaa uutena vuotena.

Vierailija kirjoitti:

Ap, toivottavasti et kuorsaa. On helppoa kaataa kuorsaajan nieluun kannulla kiehuvaa vettä.

Vierailija
16/33 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin ollu onnellinen tuollaisesta lahjasta.  Tykkään muutenkin liikunnasta. Tuota hulavannetta ei oo tullu pyöriteltyä lapsuus vuosien jälkeen. Minun kanssa joulu olisi menny nauraen, kun olisin harjotellu sen käyttöä vuosien vuosien jälkeen :).

Vierailija
17/33 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimmat lahjat vaimoille on imuri ja luuta.

Vierailija
18/33 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itse olen itselleni vanteen ostanut. Se on mainio vempele. Päivittäin pyörittelen, ylipainoa ei ole koskaan ollut, joten laihtumistarkoitukseen en sitä hankkinut; mukavaa liikuntaa ja selkäkin saa kivasti voitelua.

Vierailija
19/33 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kysyi just loukkaannunko jos hän ostaa minulle vanteen. No en tietenkään, vastasin. Pyöritetään sitten yhdessä kun miehellä on jättikokoinen pallomaha itsellään.

Vierailija
20/33 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu noilla sanoilla siivitettynä se kannattaakin antaa lahjaksi. :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi