Vieraantunut tutuista, joilla on lapsia
Kommentit (7)
Lapsista lähtee niin kamala meteli ettei moni jaksa niitä itsekkään. Ne huutaa kaikki koko ajan ja käy katsomassa kouluissa mikä järkyttävä meteli siellä on esim. ruokalassa. Kaikki huutavat yhteen ääneen ja ylittävät desibelit mitä ihmiskorva kestää.
Ei sille oikein mahda mitään. Ikävintä siinä on se, että lastensa ehdoilla toimivat curling-vanhemmat tuottavat hyvin itsekkäitä ihmisiä muiden taakaksi. Vanhemmat arvostelevat suureen ääneen mummon joululahjaksi ostamia sukkahousuja. "Vain parasta meidän Aava-Karoliinalle, kiitos! Saat mennä vaihtamaan nämä!" Lopputuloksena kauheat kakarat ja vittuuntuneet keski-ikäiset vanhemmat tyydyttämässä parikymppisen pissiksen toiveita.
Vierailija kirjoitti:
No ei sitä kukaan lapseton jaksa. Esim minä. Veljen mukula on kyllä raskas tapaus, rääkyy kaikesta eikä rauhoitu -_-
En minäkään lapsettomana jaksa jatkuvaa melu ärsytystä ja tiedän monille tulleen burn outin. En tajua miksi niiden pitää huutaa koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Ei sille oikein mahda mitään. Ikävintä siinä on se, että lastensa ehdoilla toimivat curling-vanhemmat tuottavat hyvin itsekkäitä ihmisiä muiden taakaksi. Vanhemmat arvostelevat suureen ääneen mummon joululahjaksi ostamia sukkahousuja. "Vain parasta meidän Aava-Karoliinalle, kiitos! Saat mennä vaihtamaan nämä!" Lopputuloksena kauheat kakarat ja vittuuntuneet keski-ikäiset vanhemmat tyydyttämässä parikymppisen pissiksen toiveita.
Naamakirja vanhempia joidenka pitää näytellä niin tarkkoitikko sitä.
Mut taas on eristänyt suku, koska olen jäänyt perheettömäksi. Lähetin lapsiperheellisille serkuille jouluntoivotukset, siskolle jolla on lapsia oli vastattu mutta minulle ei.
Enpä katkeroidu mutten myöskään lähetä jatkossa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei sitä kukaan lapseton jaksa. Esim minä. Veljen mukula on kyllä raskas tapaus, rääkyy kaikesta eikä rauhoitu -_-
En minäkään lapsettomana jaksa jatkuvaa melu ärsytystä ja tiedän monille tulleen burn outin. En tajua miksi niiden pitää huutaa koko ajan.
Lapsilla on luonnostaan suuri liikkumisen tarve. Jos lasten kanssa jaksaa leikkiä ja ulkoilla, energia purkautuu luonnollisesti.
Sitten on näitä vanhempia joiden huomio on älylaitteen räpläyksessä.
Eikä liikuta tarpeeksi.
Lapsen käytös on todellakin suhteessa vanhempien käytökseen. Hyvääkin meininkiä on, mutta juuri ne vanhemmat ei ehkä palstaile täällä.