Miksi naiset eivät reagoi superlikeihin tinderissä?
Onko superlike liian tunkeileva, vai miksi superlike täytyy sivuuttaa?
Kommentit (42)
Henkilö satavarmana vonkaa tai on muuten ruma tai korni.
Suomi akat leikkii niin vaikeasti tavoitettavaaa...siks pitää hakea ulkolainen.
Naiset ovat nirsoja ja tämä on luonnollinen fakta. :)
Koska olet laittanut superliken jollekulle, joka on ihan eri tyylinen kuin sinä.
Mun profiilissa lukee, että olen feministi, jos mulle laittaa superliken joku, jonka profiilissa lukee tyyliin feministit vit tuun, niin kertoo vaan siitä epätoivon tasosta, millä tinderissä tää tyyppi svaippailee.
Kuvista voi muutenkin päätellä aika paljon arvoista, harrastuksista, elämäntavasta jne, enkä tajua miksi ihmiset superlikettävät, kun ei meillä selvästikään ole mitään yhteistä. Kai heidänkin kannattaisi etsiä deittejä, jotka miellyttävät itseä..?
Tinderissä ollessani jätin reagoimatta, jos en olisi kyseiselle tyypille laittanut sydäntä muutenkaan. Itse laitoin joitakin kertoja vahingossa superliken, enkä kyllä saanut (onneksi) niihin mitään vastakaikua.
Vierailija kirjoitti:
Koska olet laittanut superliken jollekulle, joka on ihan eri tyylinen kuin sinä.
Mun profiilissa lukee, että olen feministi, jos mulle laittaa superliken joku, jonka profiilissa lukee tyyliin feministit vit tuun, niin kertoo vaan siitä epätoivon tasosta, millä tinderissä tää tyyppi svaippailee.
Kuvista voi muutenkin päätellä aika paljon arvoista, harrastuksista, elämäntavasta jne, enkä tajua miksi ihmiset superlikettävät, kun ei meillä selvästikään ole mitään yhteistä. Kai heidänkin kannattaisi etsiä deittejä, jotka miellyttävät itseä..?
Kuka nyt feministille antaa superliken?! LOL
Koska on noin promillen todennäköisyys, että nainen on myös sinusta kiinnostunut - tai no promillekin taitaa olla selvästi optimistinen arvio, jos Tinderistä kyse.
Miksi naisilla on enemmän matcheja mieheen verrattuna?
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat nirsoja ja tämä on luonnollinen fakta. :)
Kyllä, ainakin itse olin. Miksi olisin _tyytynyt_ johonkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse swaippasin aina vasuriin, kun feministi tuli vastaan.
Miksi asiallista kysymystä alapeukutetaan taas? xD
Kyllä mä jokaista superlikea mietin paljon tarkemmin kuin tavallista tykkäystä (mulla on gold). Jos en siihen sitten reagoi, mua ei vaan kiinnosta yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla jotain ilmastomarssikuvia vai miten ihmeessä tinderkuvista voi päätellä jotain tyypin arvoista?
Koska nainen ei pidä sinusta. Miksi kuvittelet, että.masilma pyörii ympärilläsi? Kun SINÄ pidät jostakin, niin naisen on pidettävä takaisin....hohoijaa. Taas tätä miesten yksinkertaista ajattelua, joka johtuu itsekkyydestä ja itsekeskeisyydestä...
Vierailija kirjoitti:
minusta ei voi koskaan tietää kuka on se kenen kans voi oikeasti kolahtaa. Parasta kai olisi jos löytäisi kumppani joka voisi avartaa omaa maailmankatsomusta.. puolin ja toisin. Kehittää ja kasvaa ihmisenä, kumpikin.. jos aina etsii vaan samalla tavalla ajattelevia ja samoja satuja uskovia tyyppejä niin asetelma tuntuu kauhean surulliselta ja valmiiksi loppuun pureskellulta.
Sitäpaitsi tinderissä ihmiset laittelevat likejä monesti ihan vain ulkonäön perusteella. Enemmän ihmettelisin niitä jotka superlikettävät jos on pelkkä nimi ja maisemakuva :P
Ja jos joku sikaniska on valmis superlikettämään avoimesti feministiä niin eikös se jo ole voitto sinänsä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse swaippasin aina vasuriin, kun feministi tuli vastaan.
Sama.
T. Lesbis
En tiedä mikä on superlike, kun en ole koskaan käyttänyt Tinderiä, mutta ihan arkijärjellä voin vastata, että eihän se miehen antama tykkäys vaikuta mitenkään siihen, vaikuttaako hän kiinnostavalta.
Ja mitä kuviin ja niiden välittämiin arvoihin tulee, niin kuvittelisin että kuvissa voi kertoa paljonkin itselle tärkeistä/kiinnostavista asioista. Jos laittaisin kuvia löytökoiratarhalta, matkoilta, telttaretkiltä ja vaikka kirjahyllystäni, niin fiksu mies osaisi kyllä niistä(kin) päätellä, onko meillä riittävästi yhteistä.
Mä kerkesin olemaan Tinderissä minuutin, kun oli jo yli sata tykkäystä ja kymmeniä super tykkäyksiä, mulle tuli valtava paniikki ja poistuin koko paikasta. Jos ei yksikään mies livenä ole lähestynyt minua kymmeneen vuoteen, niin en usko että noin haluttua seuraa olen... Creepy mesta toi Tinder 😬
Koska olet ruma.