Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti antoi joululahjaksi 800€

Vierailija
25.12.2019 |

Miten muilla? Olen viiskymppinen.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kitsas ja saita on. Miksi haluaa ilkeillä joulunakin?

Vierailija
2/46 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho! Mutta jos hän ei yksinkertaisesti pystynyt antamaan enempää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 000 euroa, olen 55v

Vierailija
4/46 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20 000 euroa, olen 55v

Mitä teet rahoilla? Laitat säästöön?

Vierailija
5/46 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20 000 euroa, olen 55v

Varmaan sijoitan jotenkin, en ole vielä miettinyt.

Vierailija
6/46 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sain kortin jossa vanhemmat kertoivat muistaneensa tilini. Noh, tilillä ei kyllä näy mitään. Toivottavasti meillä on eri pankeissa tilit ja olivat tehneet siirron vasta eilen (tai unohtaneet tehdä sen kokonaan 😂) sen sijaan että ovat laittaneet vahingossa jotain väärälle tilille. En ole viitsinyt vielä kertoa että tilillä ei näy mitään...odotellaan tässä rauhassa pyhien yli.. 😁

Vierailija
7/46 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin sain kortin jossa vanhemmat kertoivat muistaneensa tilini. Noh, tilillä ei kyllä näy mitään. Toivottavasti meillä on eri pankeissa tilit ja olivat tehneet siirron vasta eilen (tai unohtaneet tehdä sen kokonaan 😂) sen sijaan että ovat laittaneet vahingossa jotain väärälle tilille. En ole viitsinyt vielä kertoa että tilillä ei näy mitään...odotellaan tässä rauhassa pyhien yli.. 😁

Niin tai hmmmm 😁😁😁 Ehkä ihan oikeasti ovatkin vain muistaneet tiliäni 😂😂😂 Istuneet oikein pitemmän aikaa ja pohtineet sitä tiliäni intensiivisesti 🤣🤣

Ed vast

Vierailija
8/46 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tai hmmmm 😁😁😁 Ehkä ihan oikeasti ovatkin vain muistaneet tiliäni 😂😂😂 Istuneet oikein pitemmän aikaa ja pohtineet sitä tiliäni intensiivisesti 🤣🤣

Ed vast

Tämä minullekin tuli mieleen! Mutta oikeasti, raha ei varmaan ole vaan ehtinyt siirtyä.

Vierailija
9/46 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vanhempia, ei lahjaa.

Vierailija
10/46 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä luoja! Eivätkö ihmiset ole tyytyväisiä mihinkään? Minusta 800 € on jo iso lahja.

Vierailija
11/46 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on reilusti enemmän kun saan kuukaudessa työttömyyskorvausta.

Vierailija
12/46 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahojen siirtymisessä pankista toiseen voi mennä päiviä. Tiedät varmaan, että rahat siirtyvät vain arkipäivinä ja joulupyhät jatkuvat.

Tilin muistaminen ei välttämättä tarkoita rahaa. :D 

Vierailija
13/46 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, siistiä. Oli varmaan kiva saada :) Kun minun mummini oli elossa, hän antoi yleensä 400e. Kun sain lapsia, antoi 100e per lapsi lisää, että sain ostaa heille häneltäkin lahjat ❤️ Samoin toimi koko suvun kanssa.

Vierailija
14/46 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvä luoja! Eivätkö ihmiset ole tyytyväisiä mihinkään? Minusta 800 € on jo iso lahja.

Olihan Ap tyytyväinen?

Vierailija
15/46 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 50 e molemmilta eli yhteensä satasen. On minulle iso raha. Ollaan vähän eri sarjassa Ap.

Vierailija
16/46 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20 000 euroa, olen 55v

Osa kannattaa jättää lahjaveroon.

Vierailija
17/46 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva äiti sulla. Mä sain villasukat. Oman äiteen kutomat on maailman parhaimmat.

Vierailija
18/46 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kirveen vanhemmilta. Yhteinen miehen kanssa.

Vierailija
19/46 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain suklaa joulupukin m55

Vierailija
20/46 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain 300, ei ois tarvinnut mitään antaa.